Počet nahlášených stížností: | 788 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, vážila jsem obsah kelímku zakysané 30% smetany zn.Pilos z Lidlu. na obalu je uvedeno 200g,a to nemá produkt ani s obalem(má 194g). Samotný obsah vážil 180g. Smetany jsem měla dvě a gramáž byla stejná.Domnívám se,že jde o klamání zákazníka. Pro jistotu,že mi neváží špatně váha,jsem zvážila ještě jiné produkty a ty měly o 7-9g větší hmotnost než jaká byla uvedena,tedy o obal…
Pilos zakysaná smetana 30% tuku
Návrh k šetření/testu
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Prodávající je rovněž povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti dle § 3 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. V případě pochybení se jedná přestupek dle § 24 zákona o ochraně spotřebitele, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.
Dobrý den, paní Avramopulosová mrzí nás, že gramáž výrobku neodpovídala. Naše společnost Lidl Česká republika v.o.s. zákazníkům umožňuje vrátit potravinové a drogistické zboží; i neprivátních značek. Jakmile tedy budete mít cestu kolem, můžete se v některé z našich prodejen zastavit, kolegové s Vámi požadavek vyřeší a vrátí Vám peníze. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: