Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, na Vinted prodávám možná přes 7 let a od té doby, co Vinted převzal kontrolu nad platbami v tom je bordel…
Teď se mi stala pro mě nepříjemná situace. Paní z Polska si koupila ode mě boty na podpatku, u kterých jsem uvedla, že jsem je měla na sobě a podle toho jsem také zohledila cenu. Vše samozřejmě bylo nafoceno ze všech stran.
Boty dorazily a Polka zastavila transakci, že boty nevypadají jako na fotce. Chtěla jsem to řešit, protože mám v telefonu všechny možné fotky, chtěla jsem to nejdřív vyřešit s kupující, ale ta neodpověděla ani na jednu zprávu. Pak jsem se obrátila na Vinted podporu. Ta uvádí, že do 48 hodin odpoví, po 48 hodinách se samozřejmě nic nestalo, tak jsem začala všude možně psát, protože přece každá mince má 2 strany a oni uzavřeli problém bez mého vysvětlení. Po pár dnech mi byla napsána zprava že pro nedostatek důkazu se rozhodli tak, že mi prostě platba nepřijde, nebo ať si nechám boty poslat zpět. Což je alarmující když jsem na všechny strany poslala několik fotek na kterých bylo všechno vidět. Po dalších pár dnech mi odepsal jiný člověk, že Polka jim poslala fotky a já mám samozřejmě strach že boty poškodila a teď mi to nikdo opět nebude věřit…
No stále nikdo mi nebyl ochotný pomoct, až po pár dnech mi odepsal nějaký člověk, že toto jsou jejich postupy… no proti tomu jsem se ohradila, že když si kupuju nošené boty, tak se nemůžu ohradit přece na to, že byly nošené, že to nedává smysl… teď do 3.8. mi boty má holka poslat, jinak najednou mi peníze přijdou.
Dobrý, tak boty asi už neuvidím, nebo dorazí poškozené, proč si ale stěžuji je neaktivní přístup Vinted podpory… absolutně nefunguje, neodpovídá… a taky se mi stalo že mi najednou něco přišlo ale ta zpráva v tomto případě byl úplný blábol, tak jsem se ohradila co to je zase za nesmysly a na to jenom přišla zprava “omlouváme se, toto nebylo pro vás”…
Mají v tom neskutečný bordel, dokážu uznat svoji chybu ale v případě prodeje zmíněných bot mám čisté svědomí a stále si stojím za tím, že boty opravdu odpovídali stavu. Nikdo po mě nechtěl vysvětlení, můj názor nic…
Děkuji SZ
Vinted
Lepší komunikace s Vinted podporou
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že předmět nebude považován za předmět, který výrazně neodpovídá uvedenému popisu, v případě, že rozdíly mezi obdrženým předmětem a popisem a fotografiemi předmětu jsou pouze drobné a zanedbatelné a nemají vliv na používání a vzhled předmětu. Pokud tedy obuv odpovídala tomu, co bylo uvedeno v nabídce, měly by být prodávajícímu řádně vyplaceny finanční prostředky za dodané zboží.
Pokud však prodávající požádá o vrácení předmětu prostřednictvím procesu podání žádosti o vrácení, kupující si zvolí způsob přepravy vráceného předmětu a do 5 dnů zašle předmět zpátky prodávajícímu. Od okamžiku, kdy Vinted oznámí prodávajícímu, že předmět už měl být doručen nebo že se asi ztratil, bude mít prodávající dva dny na to, aby potvrdil, že předmět je v pořádku, nebo aby nahlásil problém.
Pokud prodávající nahlásí problém s vráceným předmětem přes zákaznickou podporu, zákaznická podpora společnosti Vinted problém prošetří a přijme konečné rozhodnutí.
O vzniklé situaci je vhodné informovat společnost, tak jak zde již prodávající podle popisu stížnosti učinil.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.