Společnost


Jeremjshop Himobi Trading limited

Počet nahlášených stížností:119
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69027REKLAMACE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2023, před rokem

JUDr. Zdenek Květon

Znění stížnosti

Dobrý den, na základě Vaší reklamy uveřejněné na FB jsem si objednal nabízený přípravek LIQUID WART FLAT na odstrańování kožních výrůstků v ceně 885,00 Kč s tím, že za tuto cenu obdržím dva kusy tohoto přípravku.

V 6,31 hod. 12.7.2023 jsem obdržel tuto SMS "Vazeny zakazniku, prijali jsme data od HIMOBI TRADING LIMITED k Vasemu baliku s dobirkou 885.00 CZK. O detailech doruceni Vas budeme informovat. S pozdravem GLS"

V 6,57 hod 31.7.2023 jsem obdržel tuto SMS "Dobry den,Vas balik *** (dobirka 885.00 CZK,-CZK) dorucujeme dnes v case:8:00-10:00.Tel.na kuryra ***.Vase GLS"

A v 6,57 hod.31.7.2023jsem obdržel další SMS "Dobry den,Vas balik *** (dobirka 885.00 CZK,-CZK) dorucujeme dnes v case:8:00-10:00.Tel.na kuryra ***.Vase GLS"

Vzhledem k tomu, že jsem 31.7.2023 v přepokládaný čas doručení nebyl fyzicky schopen převzít objednanou zásilku tj za částku 885,-Kč, tak jsem požádal třetí osobu, aby zásilku, která obsahuje dva kusy přípravku LIQUID WART FLAT převzala.

Ze strany kurýra byla přebírajcí třetí osoba uvedena v omyl, že musí zaplatit částku 885-,Kč dvakrát tj. 1.770,-Kč, což na zákadě tohoto omylu provedla a převzala balík č. *** a balík č. ***.

Touto cestou reklamuji tuto dodávku a platbu, neboť jsem si objednal pouze jeden přípravek LIQUID WART FLAT, který ve znění Vaší reklamy měl být doručen ve dvou kusech za celkovou cenu 885,-Kč a nikoliv jako dvě objednvky každá po 885,-Kč, tj v celkové hodnotě 1.770,-Kč.

Z výše uvedených důvodů Vám nerozbalený balík č. *** hodlám v rámci reklamace odeslat zpět a žádám Vás o sdělení adresy, na kterou má toto být odesláno.
Současně Vás žádám o vrácení částky 885,-Kč na můj bankovní účet č.***.
V Praze 31.7.2023

S úctou JUDr. Zdenek Květon
tel.***
e-mail:***


Požadované řešení

Vrácení částky 885,-Kč a sdělení adresy kam má být neobjednané zboží odesláno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 08:46, před rokem

Jestliže spotřebitel uhradil zboží nadvakrát, bude se v případě jedné uhrazené částky jednat o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k navrácení peněžních prostředků i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Jako sídlo společnosti Jeremjshop Himobi Trading limited jsme dohledali adresu: Comuna Pirskov 256, Buzau 127450 Romania.

Před využitím e-shopů a zaplacením spotřebitelům doporučujeme, aby si zjistili podstatné informace (jako jsou provozovatel e-shopu, zda je možné věc vrátit, jakým způsobem, na jakou adresu a dokdy by měly být peníze vráceny na účet) a ověřili si e-shop, což lze učinit např. na určitých recenzních portálech.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Rumunsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 11:32, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 13:48, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.