Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si u této společnosti kalhoty Slenlux Jeggins. První dojem? Docela spokojenost, ale, ale. Vystupovala jsem z auta, a o práh auta jsem se trochu otřela, jen tak lehce. Myslela jsem, že jsou umazaný, tak jsem je vyprala v ruce, jak mi poradila slečna po telefonu. No a pak jsem zjistila, že jsou poškozené. Je to sice jen málo, ale je. Reklamovat to už nemohu, protože mi byly dlouhé, tak jsem si je nechala zkrátit. Kdyby to byla dobrá kvalita, tak se to nemůže stát. Vystudovala jsem oděvnictví, takže o látkách něco vím. Mám strach je nosit, nebyly zrovna levné.
A.Urbánková
Slenlux Jeggins 1499,-Kč
Protože jsem si nechala kalhoty upravit, tak nevím zda má nárok na nějakou reklamaci. Stalo se mi to u těch modrých a samozřejmě, že kdyby to šlo, chtěla bych je vyměnit.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení ani na mechanické poškození zboží spotřebitelem.
Zkrácení délky kalhot je běžná konfekční úprava a nijak nesouvisí s kvalitou materiálu, ze kterého byly kalhoty zhotoveny. Proto i takto upravené zboží, lze reklamovat z důvodu spotřebitelkou tvrzeného nekvalitního materiálu.
Pokud by však prodejce reklamaci zamítl a náležitě odůvodnil, může se spotřebitelka v případě nesouhlasu se zamítnutím reklamace obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Paní Urbánková vůbec nezahájila reklamační řízení na předmětné zboží, ani nás v téhle záležitosti nijak nekontaktovala. S operárem řešila pouze jak postupovat při odstranění znečištění. Na základě Vašeho upozornění jsme paní Urbánkovou kontaktovali a domluvili se s ní na zaslání zboží k reklamačnímu řízení.
Dobrý den,
děkuji moc.Jsem velice spokojena s jednáním firmy a kladným vyřízením Celmar Media, i když jsem to udělala oklikou. Ano nekontaktovala jsem společnost ohledně reklamace, protože se mi nedařilo s nimi spojit. Poprvé se mi to podařilo a ptala jsem se, jak se Jeggins perou, protože jsem si myslela, že jsou jen umazané.
Potom jsem zjistila, že nečistotu jsem při ručním praní odstranila, ale bohužel tam zůstaly ty mapy nebo fleky. Chtěla jsem se s nimi po telefonu o tom poradit, protože jsem kalhoty i upravovala, ale jak jsem už psala, nešlo mi, se s nimi spojit.Možná, že byli operátoři vytíženi. Náhodou jsem na internetu narazila na stránky VašeStížnosti, tak jsem to zkusila přes ně, ale ne s nějakým špatným úmyslem.
Děkuji za kladné vyřízení s pozdravem Anna Urbánková
Dobrý den paní Urbánková,
děkujeme za vyjádření spokojenosti. Rádi Vám i kdykoliv v budoucnu pomůžeme s řešením případným dalších přání a požadavků. Naši operátoři jsou Vám k dispozici denně od 8:00 do 20:00 na telefonním čísle 214 214 001.
Krásné léto přeje CELMAR.
Spotřebitelka nyní může přidat ke stížnosti hodnocení a celou ji uzavřít.
Hodnocení: