Společnost


FTV Prima, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69033Nevhodný pořad/reklama na něj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.07.2023, před rokem

Eliška Hornová

Znění stížnosti

Dobrý den,

nadcházející série "Bez lítosti" není vhodná mladistvým!

Ano, seriál bude vysílán na Vaší placené televizi Prima+ nicméně reklama jde na Primě během celého dne, bez jakéhokoliv upozornění, že to není vhodný program pro mladistvé.

Napravte to, prosím.

Pěkný den


Produkt

Reklama na Primě / seriál na Prima+


Požadované řešení

Ideálně zrušení vysílání reklamy na Prima.
Alespoň přidání do reklamy výrazné upozornění na absolutní nevhodnost tohoto programu pro mladistvé!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 10:06, před rokem

Dle etického kodexu reklamy by měla reklama sloužit k informování veřejnosti a splňovat etická hlediska působení reklamy. Cílem kodexu je, aby reklama byla především pravdivá, slušná a čestná.

Jestliže spotřebiteli přijde reklama nevhodná, může se obrátit s podnětem na Radu pro reklamu prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.rpr.cz/cz/formular_pro_stiznosti.php.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 11:37, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 13:52, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.