Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Žádám o projednání stížnosti na pána
z odděleni ztráty a nálezy. Po nahlášení mého předmětu, který jsem zanechal ve vlaku, paní pokladní ve stanici Choceň dne 27.7. 2023 cca v 17:40 (předmět byl nahlášen do 5 minut po vystoupení z vlaku), jsme s paní pokladní problém nahlásili a vše řádně evidovali. Bylo mi sděleno, že předmět dorazil do ztrát a nálezů ve stanici Česká Třebová. Zavolal jsem na tamní ztráty a nálezy a vše řádně uvedl (jméno a příjmení, název ztraceného předmětu a datum ztráty). Pán byl velice nepříjemný, a naprosto nevstřícný, dokonce začal vyvracet můj popis předmětu a nenechal mě domluvit. Po chvíli mě začal urážet a položil mi telefon. Opakovaně jsem se snažil dovolat na linku, ale telefon mi už nezvedal. Prosím o prošetření toho případu, neboť mě to velice urazilo. O věci chci být informován prosím. Datum a čas hovoru, aby jste dohledali člověka, kterého mám na mysli, je 31.7.2023 v 13:40h.
Děkuji vám za pochopení.
S pozdravem
Jan Douda ***
Karimatka modro/zelené barvy, samonafukovací
Chci omluvu od toho pána, a aby mu to bylo zapsáno do hodnocení.
|
Tweet |
Pokud je ztracená věc nalezena, měla by být předána cestujícímu po prokázání osobních údajů a popsání rozhodujících znaků ztracené věci. Dle dostupných informací jsou všechny ztráty a nálezy evidovány zde: https://www.eztraty.cz/.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.