Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
21.cervence jsem elektronicky kotaktovala tuto firmu. Jednalo se o pronajem maleho vozu od 4.08. do 8.08.2023. Vyplnila jsem dotaznik a nasledujiciho dne zaslala kopii ridicskeho prukazu ridice (obou stran) a take obou stran obcanskeho prukazu ridice. Jako najemce jsem uvedla sebe a adresu meho bydliste, tel. cisla a emailu.
Nekolik dni pozdeji po mne pan Klimek - majitel, chtel kopii meho obcanskeho prukazu s moji fotografii. Zaslala jsem i toto. Dnes - tri dny pred terminem pujceni auta, mi firma napsala toto: Dobrý den,
přijali jsme Vaši žádost o uzavření rámcové smlouvy.
Žel jsme se rozhodli Vaši žádost o uzavření rámcové smlouvy neakceptovat.
Děkujeme za pochopení a věříme, že najdete jinou vhodnou alternativu.Z AJO carsharingu zdraví
Jaromír Klimek
Prosim vas, co je toto za jednani??? Pan majitel rikal neco o algorytmech, ktere mu doporucily smlouvu neuzavrit.
Dekuji, Kveta Dvorakova, ***
Cast nejasneho sdeleni na jejich webovych strankach: Připravte si sken nebo fotografii (stačí i z mobilu): Obou stran řidičova občanského průkazu. Obou stran řidičského průkazu. Je-li řidič zároveň nájemcem, se kterým uzavíráme rámcovou smlouvu, potřebujeme jeho/její selfie vyfocené tak, aby byl v záběru obličej a zároveň přední strana řidičského průkazu. Nevadí, když bude díky selfie obraz stranově převrácený. Připravené dokumenty nám předejte prostřednictvím tohoto zabezpečeného odkazu:. Podotykam, ridic je ridic a najemce neni ridicem. Nemeli pravo pozadovat ode mne kopii prukazu s fotografii.
Varovani jinych osob, ktere se s nimi dostanou do styku, pokud existuje cerna listina carsharingu, tak umisteni firmy na teto listine.
Dekuji.
|
Tweet |
V právním řádu není řečeno, že by podnikatel musel poskytnout své služby komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Dle obchodních podmínek společnosti Klimek Motion s.r.o. (dostupných zde: https://www.ajo.cz/data/op/ajo-op-v3_0.pdf), společnost před provedením registrace a uzavřením rámcové smlouvy provádí kontrolu poskytnutých údajů od spotřebitele. Zejména ověřuje informace z veřejně dostupných rejstříků, jako je insolvenční rejstřík či evidence exekucí.
Dále je zde stanoveno, že společnost může odmítnout žádost spotřebitele o uzavření rámcové smlouvy z jakéhokoliv důvodu (např. z kapacitních důvodů). Rámcovou smlouvu a nájemní smlouvu může taktéž společnost vypovědět s okamžitou účinností, jestliže:
- nájemce poruší při užívání auta některou svou povinnost vyplývající z rámcové smlouvy, nájemní smlouvy nebo povinnost vyplývající z obecně závazných právních předpisů,
- vůči nájemci bylo zahájeno insolvenční řízení, nařízena exekuce nebo výkon rozhodnutí,
- nájemce uvedl v komunikaci s AJO.cz nepravdivé informace.
V tomto případě se domníváme, že společnost jednala v souladu se zákonem.
Jestliže je však spotřebitel přesvědčen, že došlo k porušení jeho práv, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.