Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ráda bych podala stížnost na paní, ranní odjezd 8.05 dne 1.8.2023, autobus 734 směr ze Žatce do Loun. Plná autobusová zastávka a paní vytírá do 8.08, odjezd byl až v 8.15. Kvůli pozdnímu odjezdu jsem přijela pozdě do práce. Navíc se paní tvářila velice nemile, den předtím 31.7.2023 mi namarkovala špatně lístek a neřešila to. Prosím, vybírejte si své zaměstnance lépe. Děkuji.
Autobus č.734, Směr ze Žatce do Loun
Prosím, lépe si vybírejte své zaměstnance, které to opravdu baví.
|
Tweet |
Domníváme se, že tato stížnost má směřovat ke společnosti Dopravní společnost Ústeckého kraje, proto jsme ji jako subjekt označili.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Dopravní společnost Ústeckého kraje je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 477 070 800 (v pracovní dny 7:30 - 16:00 hod.),
- e-mailem na info@ds-uk.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.