Společnost


Dopravní společnost Ústeckého kraje, příspěvková organizace

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69052Pozdní odjezd, nemilá paní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2023, před rokem

Kristýna Moravcová

Znění stížnosti

Ráda bych podala stížnost na paní, ranní odjezd 8.05 dne 1.8.2023, autobus 734 směr ze Žatce do Loun. Plná autobusová zastávka a paní vytírá do 8.08, odjezd byl až v 8.15. Kvůli pozdnímu odjezdu jsem přijela pozdě do práce. Navíc se paní tvářila velice nemile, den předtím 31.7.2023 mi namarkovala špatně lístek a neřešila to. Prosím, vybírejte si své zaměstnance lépe. Děkuji.


Produkt

Autobus č.734, Směr ze Žatce do Loun


Požadované řešení

Prosím, lépe si vybírejte své zaměstnance, které to opravdu baví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2023 08:11, před rokem

Domníváme se, že tato stížnost má směřovat ke společnosti Dopravní společnost Ústeckého kraje, proto jsme ji jako subjekt označili.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Dopravní společnost Ústeckého kraje je možné kontaktovat:
- na telefonním čísle +420 477 070 800 (v pracovní dny 7:30 - 16:00 hod.),
- e-mailem na info@ds-uk.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 12:12, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 09:38, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.