Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.7.2023 jsem cestovala z Prahy hl.n. do Františkových Lázní vlakem IC 512, místenku jsem zakoupila dne 26.6. v pokladně na Praha hl.n. : vůz 364, místo 81. Vagon s číslem 364 se v soupravě nenachazel, žádný zaměstnanec při nástupu v Praze nebyl k dosažení.Před Plzní přestala fungovat klimatizace. V průběhu celé jízdy se neobjevil žádný personál, dojeli jsme s 30 minutovým zpožděním. Po dojezdu do FL ani výpravčí ani pokladní neuměli toto vysvětlit.
Ing.Milena Valníčková, 78 let, 20 let tuto trasu jezdím s ČD na léčení
Vysvětlení
|
Tweet |
Pokud služba není poskytnuta v souladu se smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci u prodávajícího. Jako vhodný nárok se v tomto případě jeví přiměřená sleva z jízdného.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.