Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69054Nebyl přistaven vagon, do kterého jsem měla zakoupenou místenku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

32 minut 39 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2023, před rokem

Milena Valníčková

Znění stížnosti

Dne 23.7.2023 jsem cestovala z Prahy hl.n. do Františkových Lázní vlakem IC 512, místenku jsem zakoupila dne 26.6. v pokladně na Praha hl.n. : vůz 364, místo 81. Vagon s číslem 364 se v soupravě nenachazel, žádný zaměstnanec při nástupu v Praze nebyl k dosažení.Před Plzní přestala fungovat klimatizace. V průběhu celé jízdy se neobjevil žádný personál, dojeli jsme s 30 minutovým zpožděním. Po dojezdu do FL ani výpravčí ani pokladní neuměli toto vysvětlit.
Ing.Milena Valníčková, 78 let, 20 let tuto trasu jezdím s ČD na léčení


Požadované řešení

Vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2023 12:18, před rokem

Pokud služba není poskytnuta v souladu se smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci u prodávajícího. Jako vhodný nárok se v tomto případě jeví přiměřená sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.