Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#69064x stejná reklamace, 3x uznána a opraveno, po 4 při odstoupení od smlouvy se prý zavada neprojevila

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2015, před 10 lety

Jakub Krsička

Znění stížnosti

Zdravím, Reklamoval jsem telefon a 3x mi byla stejná zavada uznána a opravena po 4 jsem požadoval vrácení peněz, ale telefon byl opraven stejně jako u předchozích reklamací a britex napsal že zavada se neprojevila i když jsem telefon T mobilu daval s tím že nešel zapnout a telefon mi byl vrácen s tím že zapnout šel.

4x uplně stejná závada...

1 reklamace (uznána):
http://www.imgup.cz/image/wW8
http://www.imgup.cz/image/wWi

2. reklamace (uznána):
http://www.imgup.cz/image/wWT
http://www.imgup.cz/image/wWM

3.reklamace (uznána):
http://www.imgup.cz/image/wWf
http://www.imgup.cz/image/wW2

4. reklamace (neuznána):
http://www.imgup.cz/image/wWK
http://www.imgup.cz/image/wWR

Telefon jsem z t movbilu ještě nevyzvednul. Nelibi se mi jejich přístup protože vím že mi to uděla znova a ten telefon nechci, dá se proti tomu nějak bránit nebo mi nezbývá nic jeného než ten telefon vyzvednout a čekat než mi to udělá znova ?


Produkt

Iphone 5s 16 gb. Při reklamaci telefon nešel zapnout a psalo to připojit k itunes.


Požadované řešení

Chci odstoupit a vrátit peníze nelíbí se mi přístup t mobilu, že se snaží obcházet zákazníky a tak samo i britex. Jak může britex stejnou závadu 3x opravit a uznat reklamaci a po 4 když má T mobile vracet peníze to opraví stejně jako u předchozích 3 reklamací, ale označí to úplně jinak ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2015 09:57, před 10 lety

Spotřebitel může uplatnit nárok na odstoupení od kupní smlouvy při oprávněné reklamaci třetí stejné vady, která byla již dvakrát opravována a znovu se na zboží vyskytla. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci. Do reklamačního protokolu je však bezpodmínečně nutné uvést, že spotřebitel požaduje reklamaci vyřešit tímto způsobem, tedy odstoupením od smlouvy.

Pokud spotřebitel při čtvrté reklamaci stejné vady, vznesl písemný požadavek na odstoupení od smlouvy, a projev vady byl popsán při předání telefonu do reklamace v reklamačním protokolu, avšak spotřebiteli namísto vzneseného nároku na odstoupení od smlouvy a vrácení zaplacené kupní ceny telefonu, byl v rozporu s jeho požadavkem telefon servisem opraven, tedy reklamace uznána jako oprávněná (ačkoli v rozporu s opravou bylo do protokolu zaznamenáno vyjádření servisu, že se vada neprojevila), jedná se o způsob vyřizování reklamace v rozporu se zákonem, konkrétně § 2169 odst. 2 občanského zákoníku, a uplatněná reklamace nebyla v tomto případě vyřízena prodejcem řádně. Pokud má spotřebitel všechny výše uvedené skutečnosti náležitě písemně zdokumentované, je jeho nárok na odstoupení od kupní smlouvy oprávněný a může se jej vůči prodejci s úspěchem domáhat, a to i případně soudní cestou.

Občanský zákoník stanoví v § 2169 odst. 2, že pokud zboží kupující nemůže řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má právo na dodání nové věci bez vad, výměnu její součásti, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady.

Odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit všechny relevantní skutečnosti, že reklamace byla uplatněna, projev vady, volba nároku, stav telefonu při vrácení z reklamace. Pro formulaci odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využít vzor, který je volně dostupný v níže uvedeném odkazu.

www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad

Pokud se jedná o účelně vynaložené náklady spojené s oprávněnou reklamací, je prodávající povinen tyto náklady na základě žádosti kupujícího proplatit. Účelně vynaloženými náklady jsou náklady, které musí spotřebitel nezbytně nutně vynaložit k tomu, aby mohl reklamaci uplatnit. Jedná se obvykle o náklady na cestovné, poštovné, popřípadě znalecký posudek. Právo na jejich úhradu vychází z ustanovení § 1924 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2015 09:48, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.