Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Předně děkuji za vrácení peněz za neuskutečněné ubytování v Německu v hotelu Anchovis. Současně chci popsat situaci, ve které jsme se ocitli 15.7.2023. V 19 hodin jsme přijeli k hotelu Anchovis unavení po celodenní cestě auty (1000 km) se sedmi dětmi. Rezervované a zaplacené ubytování pro 13 osob nebylo připravené a zástupce s námi nekomunikoval. Do toho začala velká bouře a silný vítr. Obrátili jsme se telefonicky na booking a bylo nám řečeno, že prověří situaci a do 30 minut se nám ozve a současně nám zástupce potvrdil, že si můžeme začít hledat jiné ubytování, a že nám bude kompenzován rozdíl v ubytování celé skupiny. Nebyly nám sděleny žádné jiné podmínky, i přesto jsme vyhledali přes booking.com nejlevnější dostupné ubytování pro celou skupinu, které rezervovala Pavla Kusá jako zástupce naší skupiny. Zástupce booking.com nás již nekontaktoval, takže jsme na linku volali znovu, abychom potvrdili správnost našeho konání.
číslo rezervace ***
Požadujeme doplacení rozdílu v ceně ubytování ve výši 224 EUR.
|
Tweet |
Jestliže zaměstnanec společnosti Booking.com (Czech Republic) s.r.o. přislíbil doplacení rozdílu ceny ubytování, je takové jednání závazné pro společnost dle § 166 občanského zákoníku. Společnost by tedy měla spotřebiteli rozdíl v ceně uhradit.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.