Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#69063Modem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
01.08.2023, před rokem

Kristýna Filipová

Znění stížnosti

Rozhodla jsem se že také vše ukončím.Je neuvěřitelné že když člověk volá vícekrát a ptá a požaduje jednu a tu samou věc...pokaždé mu každý odpoví jinak.Vzdy to co nabízíte laik považuje za výhodné...ale přitom to tak není.Mam od vás internet ..za 650kc taková částka mi nebyla sdělena...plus splácení dvou modemu...a už sem na částce skoro900kc... šílené.kdyz sem zjistila jak nevýhodné vaše služby jsou chtěla jsem odstoupit ..ale bylo mi řečeno že ona modemy jeden za3000kc musím zaplatit..neuvěřitelné!!!! Taky mi nikdo o tomhle neinformoval.modem stojí 500kc v krámu a zlaté pilsdree za300kc...takže vám ty vaše krabice klidně zaplatím...a nechci o vás už nikdy slyšet.


Požadované řešení

Nevím aby jste si ty blbe modemy vzlai zpět...tohle je zlodějna


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2023 09:20, před rokem

Při koupi zboží/služeb na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však spotřebitel ze zákona nemá, pokud smlouva byla uzavřena v kamenné prodejně.

Pokud (již) není odstoupení od smlouvy možné, je možné smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou, která bývá většinou stanovena jako 30denní.

Společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje obecně modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami. V tomto případě však bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno. Jestliže však při sjednávání smlouvy byl spotřebitel zaměstnancem informován o možnosti zrušení smlouvy "bez závazků" a i o možném navrácení modemu, je takové jednání závazné pro společnost dle § 430 občanského zákoníku.

Podnikatel by byl povinen vzít si modem zpět také v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl modem koupen na splátky od daného podnikatele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2023 10:45, před rokem

Hezký den, informace o koupi modemu uvádíme při objednání, ale jsou také součástí předsmluvní dokumentace (s cenou zařízení i rozložení do splátek). V případě, kdy od objednání a zřízení připojení neuběhlo déle než 14 dní, máte možnost zařízení na prodejně vrátit. Odstoupení od smlouvy do 14 dní je možné ve chvíli, kdy se uzavírá smlouva mimo prodejnu (na naší lince, chatu nebo dalších online komunikačních kanálech, mimo prodejnu). S pozdravem Tomáš Sachr, O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2023 15:02, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 19:57, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.