Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Rozhodla jsem se že také vše ukončím.Je neuvěřitelné že když člověk volá vícekrát a ptá a požaduje jednu a tu samou věc...pokaždé mu každý odpoví jinak.Vzdy to co nabízíte laik považuje za výhodné...ale přitom to tak není.Mam od vás internet ..za 650kc taková částka mi nebyla sdělena...plus splácení dvou modemu...a už sem na částce skoro900kc... šílené.kdyz sem zjistila jak nevýhodné vaše služby jsou chtěla jsem odstoupit ..ale bylo mi řečeno že ona modemy jeden za3000kc musím zaplatit..neuvěřitelné!!!! Taky mi nikdo o tomhle neinformoval.modem stojí 500kc v krámu a zlaté pilsdree za300kc...takže vám ty vaše krabice klidně zaplatím...a nechci o vás už nikdy slyšet.
Nevím aby jste si ty blbe modemy vzlai zpět...tohle je zlodějna
|
Tweet |
Při koupi zboží/služeb na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však spotřebitel ze zákona nemá, pokud smlouva byla uzavřena v kamenné prodejně.
Pokud (již) není odstoupení od smlouvy možné, je možné smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou, která bývá většinou stanovena jako 30denní.
Společnost O2 Czech Republic a.s. poskytuje obecně modem pouze na splátky, kdy se jedná o koupi produktu, který je splácen v měsíčním vyúčtování se souvisejícími službami. V tomto případě však bude záležet na dohodě stran a na tom, co ve smlouvě bylo ujednáno. Jestliže však při sjednávání smlouvy byl spotřebitel zaměstnancem informován o možnosti zrušení smlouvy "bez závazků" a i o možném navrácení modemu, je takové jednání závazné pro společnost dle § 430 občanského zákoníku.
Podnikatel by byl povinen vzít si modem zpět také v případě, že byl pouze zapůjčen v rámci zakoupené služby a pokud je to takto uvedené ve smlouvě, nikoliv však pokud byl modem koupen na splátky od daného podnikatele.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Hezký den, informace o koupi modemu uvádíme při objednání, ale jsou také součástí předsmluvní dokumentace (s cenou zařízení i rozložení do splátek). V případě, kdy od objednání a zřízení připojení neuběhlo déle než 14 dní, máte možnost zařízení na prodejně vrátit. Odstoupení od smlouvy do 14 dní je možné ve chvíli, kdy se uzavírá smlouva mimo prodejnu (na naší lince, chatu nebo dalších online komunikačních kanálech, mimo prodejnu). S pozdravem Tomáš Sachr, O2 Guru, O2 Czech Republic, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.