Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
dnes 2.8.2023 odjela šalina č.1 ze zastávky Václavská dřív než měla podle jízdného řádu.
Odjezd v 5:49, podle řádu v 5:50. Malý rozdíl ale cestu do práce to zhorší když řidič ani není ochotný počkat na někoho kdo běží.
Jízda MHD
Řidiči pokud už se dostaví dřív na zastávku by měli odjíždět v ten čas kdy mají.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.