Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,31.7.2023 jsem si objednala online Samsung s22, který jsem hradila přes splatkový formulář. Přišlo mejlem, že vše proběhlo v pořádku a zboží se řeší pro výdej. Ještě ten den jsem volala do Havířova Planeo, zda tam zboží mají jelikož bylo psáno, že je zboží skladem. Slečna řekla, že není a ani ho nemají v prodeji, že si mám počkat až dojde mejl, že došel z centrály, tudíž opět čekání min.1 den navíc, což už byl pro mne problém. Druhý den došel mejl, že zboží z uvedených důvodů nebude vydáno, viz mejl co odešel z Planea. Tudíž jsem volala do společnosti na splátky Cofi dis co se děje, kde nastal problém, tam pan řekl, že peníze jsou v pořádku odeslány a tudíž nechapou, kde nastal problém. A mám si telefon tedy zakoupit jinde, a během několika dní mi bude zaslán mejl o zrušení teto transakce. Včera došel mejl z vaší společnosti, že mé podminky pro splátky nebyli schválené, tak to mne rozčílilo a rozhodla jsem se bránit, jelikož chyba neni ani z mé strany ani ze strany Cofidis kde vše proběhlo v pořádku. To že nemáte zboží na prodejně a prodávate jej na Webu je zvláštní.....
Taková zpráva mne podzvedla ze židle, a ráda bych toto vyřešila touhle cestou, a žádám Vaše vyjadření k celé této situaci.
Děkuji a přeji příjemný den Daňovičová.
samusg S22
5ešení chci slyšet od Vás :)
|
Tweet |
Na e-shopu (planeo.cz) společnosti je možné si objednat zboží na splátky. V takovém případě dochází ke zprostředkování smlouvy o spotřebitelském úvěru dle dostupných informací (https://www.planeo.cz/splatky/informace-tykajici-se-zprostredkovatele-spotrebitelskeho-uveru-2), kdy samotným zprostředkovatelem je společnost FAST ČR, a.s. a poskytovatelem úvěru je buď společnost HOME CREDIT, anebo společnost COFIDIS, jako tomu bylo v tomto případě.
Jestliže společnost nebo její pracovníci porušili své povinnosti při zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo své povinnosti splnili v nedostatečném rozsahu, v nedostatečné kvalitě anebo s jakoukoli jinou vadou, je možné podat vůči společnosti stížnost či reklamaci. Společnost přijímá stížnosti či reklamace učiněné jakoukoli formou. Upřednostňuje se však písemná forma včetně elektronické. Stížnosti lze podat rovněž osobně na jakékoliv prodejně společnosti. Přijetí stížnosti či reklamace společnost stěžovateli potvrdí způsobem, kterým byla stížnost či reklamace podána, ledaže stěžovatel požádal o potvrzení jiným způsobem.
Ze stížnosti či reklamace by mělo být zřejmé:
a) kdo ji podává (stěžovatel)
b) kontaktní údaje stěžovatele
c) jaké věci se týká
d) v čem spočítá tvrzené pochybení Společnosti, jejího pracovníka, vázaného zástupce nebo jeho pracovníka
e) čeho se stěžovatel domáhá a měla by být (není-li činěna osobně nebo telefonicky) podepsána a datována.
Vyřizují se však i stížnosti anonymní. Ke stížnosti či reklamaci musí být připojeny doklady, které se reklamace či stížnosti týkají.
Reklamace či stížnost budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů od jejich podání.
Případné spory se společností jako zprostředkovatelem úvěru je možné řešit soudně nebo mimosoudně, prostřednictvím finančního arbitra. Finanční arbitr je podle § 1 odst. 1 písm. c) zákona č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, příslušný mimo jiné i k rozhodování sporu spadajícího jinak do pravomoci českých soudů, jedná-li se o spor mezi spotřebitelem a zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru.
Kancelář finančního arbitra lze kontaktovat osobně nebo poštou na adrese Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1; tel. + 420 257 042 070, email: arbitr@finarbitr.cz, prostřednictvím datové schránky s ID qr9ab9x. Bližší informace o mimosoudním řešení sporů prostřednictvím finančního arbitra lze najít na internetových stránkách finančního arbitra http://www.finarbitr.cz.
Spotřebitelka nás informovala, že záležitost byla již se společností vyřízena. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.