Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69085Jezdí příliš brzo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2023, před rokem

Franta Krombel

Znění stížnosti

Pan řidič jezdí někdy i o 5 minut dříve nezdá se to ale je to dost na zastávkách ani nečeká a chce být co nejdříve v cíli jedna se o trasu ublo-brumovice kde jede a nedívá se na čas poté stojí ve skrochovich o 5 minut dříve aby mohl telefonovat a nebo si odpočinout kolikrát já i mí známý si na to hodně krát stěžují:) přál bych si tento problém vyřešit protože jsem kvůli tomu kolikrát nestihl schůzku ikdyz jsem šel o několik minut dříve a autobus pouze projel


Požadované řešení

Chtěl bych aby řidič alespoň čekal do času který je zadán na webu idos :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.8.2023 17:40, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 12:11, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 09:36, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.