Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Pan řidič jezdí někdy i o 5 minut dříve nezdá se to ale je to dost na zastávkách ani nečeká a chce být co nejdříve v cíli jedna se o trasu ublo-brumovice kde jede a nedívá se na čas poté stojí ve skrochovich o 5 minut dříve aby mohl telefonovat a nebo si odpočinout kolikrát já i mí známý si na to hodně krát stěžují:) přál bych si tento problém vyřešit protože jsem kvůli tomu kolikrát nestihl schůzku ikdyz jsem šel o několik minut dříve a autobus pouze projel
Chtěl bych aby řidič alespoň čekal do času který je zadán na webu idos :)
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.