Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#69086Zákonná pojistka auta č.p.***

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.08.2023, před rokem

Břetislav Juřica

Znění stížnosti

P.c.*** 8.2 2022 Dana výpověď (zvýšení pojistky) přesto jsem 28.2.2022 zaplatil roční pojistku 2656kc vdomeni že když zaplatím tak zustavam u pojišťovny.neprisla žádná odpověď, že už nejsem v Alianz a ani peníze nepřišli zpět.tak mi přišlo že mám pojistku zaplacenou na celý rok 14.4.22-do 14.4.23. 7.7.23 jsem dostal výzvu k úhradě příspěvku do garančního fondu ČKP za nepojištěný období.urgoval jsem to na místní pobočce a zjistili jsme že jsem bez pojistky.po urgenci mi chcete najednou vrátit po roce a půl peníze.proc se mi peníze nevrátili hned tak bych věděl že nemám pojistku.bretislav Juřica Krnov Albrechtická 114


Produkt

Pojistka c.***


Požadované řešení

Nechte si peníze a uznat pojištění na období 14.4.22- 14.4.23. děkuji za kladné vyřízení .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2023 11:54, před rokem

Jestliže došlo k výpovědi pojistné smlouvy, zaniká závazek uplynutím výpovědní doby. Pokud spotřebitel po zaslané výpovědi pojistku uhradil, domníváme se, že tak nedojde k jejímu automatickému obnovení.

Doporučujeme spotřebiteli obrátit se se stížností přímo na společnost Allianz pojišťovna, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře: https://www.allianz.cz/cs_CZ/apps/napiste-nam.html
- e-mailem: stiznosti@allianz.cz,
- telefonicky: +420 241 170 000,
- příp. poštou: Ke Štvanici 656/3, Praha 8, 186 00.

Pro zpracování stížnosti je potřeba:
- uvést identifikační údaje, kontaktní údaje (zejména jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mailovou adresu, číslo smlouvy, číslo škody, RČ)
- přiložit plnou moc, pokud jednáte za jinou osobu,
- popsat to, na co si stěžujete,
- doložit veškeré skutečností a tvrzení, pokud je jejich doložení možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 14:34, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 09:50, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.