Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Nechápu jak se může stát, že prodavači vybalují zboží na další den(čtvrteční akci) na začátku špičky nákupů v 17:00, u těchto výrobků není cena a ani si je vlastně nemůžete koupit, v obchodě se nedá hnout a zákazník nemůže stát ani u pokladny. Pečivo ani po hodině nebylo v regálech vůbec žádné. Tohle se mi tu ještě nikdy nestalo, ale tahle zkušenost je dost odkazující zde nakupovat.
Asi byste se měli zaměřit na tuto prodejnu a jak to tam funguje, chápu, že toho mají hodně, ale tohlejsem v žádné jiné Lidl prodejně ještě neviděla.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta.
U neakčního zboží obecně však platí, že zásobování je interní záležitostí společnosti, která by ale měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Kvasničková, mrzí nás situace, která v prodejně nastala a velmi se za ní omlouváme. Upozornění do prodejny předáme. Věříme, že se situace již nebude opakovat. S pozdravem Lidl Česká republika, v.o.s
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.