Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Chápem že sa to nedá vždy ovplyvniť, ale meškania zo strany Modřice olympia sú hrozné.
Platím si šalinkartu za 550 kč mesačne tak očákavam že to aspon nejako bude fungovať, a nechápem k čomu je potom ten jízdní řád, aby som videl koľko minút bude meškať bus? Nevadí mi čakať 2,3 minúty navyše ale 16 minutové meškanie mi už nepríde celkom vpohode.
Buď mi zlevnite kartu keď neviete zabezpečiť autobusy načas, alebo tam posilnite spoje
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.