Společnost


Dopravní podnik města Brna, a.s.

Počet nahlášených stížností:70
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69129Meškania

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2023, před rokem

Adam Daru

Znění stížnosti

Chápem že sa to nedá vždy ovplyvniť, ale meškania zo strany Modřice olympia sú hrozné.
Platím si šalinkartu za 550 kč mesačne tak očákavam že to aspon nejako bude fungovať, a nechápem k čomu je potom ten jízdní řád, aby som videl koľko minút bude meškať bus? Nevadí mi čakať 2,3 minúty navyše ale 16 minutové meškanie mi už nepríde celkom vpohode.


Požadované řešení

Buď mi zlevnite kartu keď neviete zabezpečiť autobusy načas, alebo tam posilnite spoje


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.8.2023 08:13, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost nebo připomínky je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 14:34, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 09:50, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.