Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Skylink nabízí POUZE dvě možností úhrady poplatku,které v obou případech dávají třetí straně přístup k účtu spotřebitele a bez jeho autorizace mu strhnout částku vyšší,než si tento přeje uhradit. Ani SIPO,ani INKASO totiž NEUMOŽŇUJE zákazníkovi nastavit pevnou částku platby(např.pouze 55 Kč),ale finanční limit-rozpětí. To,samozřejmě,vyhovuje SKYLINK-u, protože si může bez souhlasu zákazníka strhnout třeba 100 Kč bez toho, že by měl možnost toto ovlivnit.
Navzdory tomu platím servisní poplatek pravidelným bankovým měsíčním převodem na účet SKYLINK-u,no už mě dopisem upozornili na nesprávný způsob platby a na možnost odpojení(!!!).
Zajímalo by mě, jestli na to mají právo, pokuď jsem poplatek řádně,načas uhradil a pokuď jsem je předem informoval, že nesouhlasím s úhradou SIPO ani s INKASEM.
V případě vypnutí karty jsem odhodlán podat stížnost na telekomunikační úřad i na obchodní inspekci.
Ing.Pala
Stížnost-SKYLink neumožňuje úhradu servisního poplatku bankovým převodem
Umožnit zákazníkům platbu trvalým bankovním převodem.
|
Tweet |
Způsob úhrady je záležitostí domluvy a zákon pro takové případy nestanovuje omezení.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.