Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6913Stížnost-SKYLink neumožňuje úhradu servisního poplatku bankovým převodem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2015, před 10 lety

Jan Pála

Znění stížnosti

Skylink nabízí POUZE dvě možností úhrady poplatku,které v obou případech dávají třetí straně přístup k účtu spotřebitele a bez jeho autorizace mu strhnout částku vyšší,než si tento přeje uhradit. Ani SIPO,ani INKASO totiž NEUMOŽŇUJE zákazníkovi nastavit pevnou částku platby(např.pouze 55 Kč),ale finanční limit-rozpětí. To,samozřejmě,vyhovuje SKYLINK-u, protože si může bez souhlasu zákazníka strhnout třeba 100 Kč bez toho, že by měl možnost toto ovlivnit.
Navzdory tomu platím servisní poplatek pravidelným bankovým měsíčním převodem na účet SKYLINK-u,no už mě dopisem upozornili na nesprávný způsob platby a na možnost odpojení(!!!).
Zajímalo by mě, jestli na to mají právo, pokuď jsem poplatek řádně,načas uhradil a pokuď jsem je předem informoval, že nesouhlasím s úhradou SIPO ani s INKASEM.
V případě vypnutí karty jsem odhodlán podat stížnost na telekomunikační úřad i na obchodní inspekci.
Ing.Pala


Produkt

Stížnost-SKYLink neumožňuje úhradu servisního poplatku bankovým převodem


Požadované řešení

Umožnit zákazníkům platbu trvalým bankovním převodem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 15:27, před 10 lety

Způsob úhrady je záležitostí domluvy a zákon pro takové případy nestanovuje omezení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 11:34, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.