Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Hrozne jednani ze strany servisu. Objednani servisniho technika za 14!! dni.. na lednici, ktera je pul roku po zaruce, ale s prodlouzenou zarukou na kompresor, kterym to, i dle technika, je. Technik zhodnotil situaci, s tim, ze se ze servisu nekdo ozve.. Nic se nedeje, jiz 2 dny.. Dnes volano na BMK, kde jsem se dozvedela, ze technik vznesl dotaz na zbozi, ale ja nemam zadnou zpetnou vazbu ani na to, jestli se to resi, jestli prijali objednavku od technika, no proste nic....!!! A to jsem si myslela, ze kdyz si kupuji lednici za bezmala 22 tisic, ze to bude nejaka premiova znacka.. bohuzel jsem se mylila..
Haier lednice
Alespon bych cekala na email, ze se nase situace nejak resi.. ale pokud vznesl technik na strankach servisu pouze dotaz, tak to na me pusobi tak, ze nikdo nic nevi a v servisu to ani necetli...
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.
Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.
V tomto případě tedy záleží, co bylo ohledně reklamace v prodloužené záruce mezi stranami sjednáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.