Společnost


BMK servis s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69130Dlouhotrvajici proces opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.08.2023, před rokem

Tereza Burianova

Znění stížnosti

Hrozne jednani ze strany servisu. Objednani servisniho technika za 14!! dni.. na lednici, ktera je pul roku po zaruce, ale s prodlouzenou zarukou na kompresor, kterym to, i dle technika, je. Technik zhodnotil situaci, s tim, ze se ze servisu nekdo ozve.. Nic se nedeje, jiz 2 dny.. Dnes volano na BMK, kde jsem se dozvedela, ze technik vznesl dotaz na zbozi, ale ja nemam zadnou zpetnou vazbu ani na to, jestli se to resi, jestli prijali objednavku od technika, no proste nic....!!! A to jsem si myslela, ze kdyz si kupuji lednici za bezmala 22 tisic, ze to bude nejaka premiova znacka.. bohuzel jsem se mylila..


Produkt

Haier lednice


Požadované řešení

Alespon bych cekala na email, ze se nase situace nejak resi.. ale pokud vznesl technik na strankach servisu pouze dotaz, tak to na me pusobi tak, ze nikdo nic nevi a v servisu to ani necetli...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2023 11:16, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

V tomto případě tedy záleží, co bylo ohledně reklamace v prodloužené záruce mezi stranami sjednáno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 15:20, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:01, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.