Počet nahlášených stížností: | 21 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, dne 4.8.2023 jsme zaplatili za jizdu, pricemz ridic neprijel, mel byt 1 minutu od nas, byl na druhem konci mesta, kdyz jsme mu po 10 minutach volali, rekl, ze jede, neprijel, volali jsme znovu, rekl, at jizdu zrusime, zruseni vyzadovalo storno poplatek 50,- volali jsme znovu, jiz potreti a ridic na mne rval, ze je mu to “u pxxxx” Jedna se o E. N. Prosim o sjednani napravy. Dekuji, Klimasova
Ukoncit spolupraci s timto ridicem.
|
Tweet |
Pokud byl storno poplatek naúčtován neoprávněně, bude tedy vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit přímo v provozovně podnikatele a to nejlépe bezprostředně poté, co spotřebitel zjistil, že mu byl naúčtován neoprávněně poplatek. Podnikatel je povinen vystavit spotřebiteli potvrzení o uplatnění reklamace.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.