Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Nevim, jak je to mozné, ale zablokoval me clovek, ktery si ode me koupil elektrický krb Klarstein a poslete tvrdil; ze jsem mu prodala jiny Bohuzel je to lež. Prodej byl pres marketplace - me hodnoceni 63 kladnych hodnoceni 5 hvezd cistych. Muzu poskat odkaz. Zablokoval me pres jiny inzerat na bazosi a i pres veskerou snahu uvest vec na pravou miru jsem se nikde neodvolala k odblokovani
Elektricky krb Klarstein
Prosim o odblokovani na bazosi
|
Tweet |
Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Podnikatel by mohl spotřebiteli blokovat přístup, jestliže například opakovaně porušil tyto podmínky. Tuto pravomoc si vyhrazuje v bodě 17 Podmínek využívání služeb.
V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.