Společnost


bydlenísnů.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6915Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2015, před 10 lety

Naďa Janatová

Znění stížnosti

Objednávka 3kusy tapety a lepidlo na tapety - číslo objednávky PO50273 - za cenu 1194,10 Kč včetně poštovného, zaplaceno bankovním převodem předem, ještě týž den. Do dnešního dne zboží nedodáno na emaily a telefon nereaguje. 3.června odstoupení od smlouvy zasláno číslo na který vrátit zaplacenou částku. Kontaktovala jsem již další stejně podvedené (a je jich hodně) pro hromadné podání trestního oznámení.Také nahlásím na ČOI.


Produkt

Vliesová tapeta AS Création Avenzio 4 - 2479-40, lepidlo PUFAS EURO 3000 speciál vlies


Požadované řešení

Vrátit celou zaplacenou částku zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 09:26, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a smluvní strany jsou zavázány si vzájemně plnit. Spotřebitel kupní cenu již uhradil, prodávající má nyní povinnost dodat zboží ve sjednané době. Nesplněním této povinnosti se ocitá v prodlení. Spotřebitel může od smlouvy odstoupit, pokud prodávající nedodá zboží ani v dodatečné lhůtě stanovené spotřebitelem. Lhůtu lze poskytnout výslovně nebo mlčky.

Pro zachování důkazního postavení doporučujeme činit veškeré právní jednání prokazatelnou formou. Odstoupení je tedy vhodné zaslat písemně (doporučeně s dodejkou) a určit v něm lhůtu pro vrácení peněz. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu a to nejméně 7 dnů před zahájením soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 11:37, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.