Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#69171Stornování objednávky po zaplacení

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.08.2023, před rokem

Michal Brzdica

Znění stížnosti

Dobrý den,

Zakoupil jsem produkt zaplatil jsem online kartou. Strhlo mi to peníze došlo mi potvrzení o zaplacení a potvrzení o přijetí objednávky. Vzápětí přišel e-mail o stornování mojí objednávky (ze strany obchodu), bez jakéhokoliv vysvětlení, s tím že mi platba bude vrácena do 14 dnů... Můžou si to dovolit? Nechat si zaplatit a pak mi tohle poslat? Můžu se nějak bránit? Děkuji za případnou pomoc.


Požadované řešení

Lepší jednání se zákazníkem, vezmou mi peníze a vrátí mi je do 14 dnů? Kocourkov..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2023 14:25, před rokem

V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.

Žádáme tedy společnost aby uvedla, z jakého důvodu došlo k odstoupení od smlouvy.

Podle § 1734 OZ platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh. Spotřebitel by tak mohl žádat dodání zboží podle smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.8.2023 11:10, před rokem

Spotřebitel nás informoval, že mu společnost zaslala e-mailové vyjádření s informací, že došlo k chybě u automatického odeslání e-mailu. Na žádost spotřebitele tedy uzavíráme stížnost s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.