Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Zakoupil jsem produkt zaplatil jsem online kartou. Strhlo mi to peníze došlo mi potvrzení o zaplacení a potvrzení o přijetí objednávky. Vzápětí přišel e-mail o stornování mojí objednávky (ze strany obchodu), bez jakéhokoliv vysvětlení, s tím že mi platba bude vrácena do 14 dnů... Můžou si to dovolit? Nechat si zaplatit a pak mi tohle poslat? Můžu se nějak bránit? Děkuji za případnou pomoc.
Lepší jednání se zákazníkem, vezmou mi peníze a vrátí mi je do 14 dnů? Kocourkov..
|
Tweet |
V tomto případě se jedná o odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího, které je možné pouze ze zákonem stanovených důvodů nebo dohodou mezi stranami.
Žádáme tedy společnost aby uvedla, z jakého důvodu došlo k odstoupení od smlouvy.
Podle § 1734 OZ platí, že změní-li se po uzavření smlouvy okolnosti do té míry, že se plnění podle smlouvy stane pro některou ze stran obtížnější, nemění to nic na její povinnosti splnit dluh. Spotřebitel by tak mohl žádat dodání zboží podle smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitel nás informoval, že mu společnost zaslala e-mailové vyjádření s informací, že došlo k chybě u automatického odeslání e-mailu. Na žádost spotřebitele tedy uzavíráme stížnost s dosažením dohody.