Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den,
prosím Vás, předala jsem balíčky na pobočku zásilkovny a byl poslední den (pátek) v týdnu po státních svátcích a pobočka měla zavřeno. V tuto hodinu nebyla na dveřích ani cedule, že mají zavřeno. Balíčky 5 ks jsem nechala na chodbě. Zavolala jsem na telefon, který měli na prodejně a dostala jsem šíleně vynadáno, (že se mám podívat na internet, že mám reklamovat na zásilkovně, kde oni jim řekli - že budou mít dovolenou). Opravdu 7.7.2023 byl pracovní den a balíčky jsem měla přes zásilkovnu objednané a termín vypršel 7.7.2023 dopoledne. Celou záležitost jsem vyhodnotila jako okradení a tristní znehodnocení práce, jak balení balíčku, tak práce s objednáváním a pan vedoucí mi to pravděpodobně hodil do koše a užil si dovolenou. Je to eko výzva s přislibem ohodnocení, vyhodit do kumunálu jsem to mohla taky a hlavně bych se nanadřela. Možná si i zboží ponechal, protože má second hand. NEVÍM, CO MÁM DĚLAT! Chtěla bych to reklamovat. Děkuji za radu. Šárka Sachová
5 ks balíčků
Vrácení balíčků nebo finanční náhrada škody.
|
Tweet |
K otevírací době:
Podle § 434 občanského zákoníku dá-li podnikatel veřejnosti najevo, ve kterém místě podniká, umožní veřejnosti vstupovat s ním v tomto místě do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce). Jednání podnikatele mimo právní styk se řídí pravidly slušnosti a není možné je řešit právní cestou. Vzniklé problémy je možné řešit pouze přímo s podnikatelem prostřednictvím stížnosti na pochybení zaměstnance podniku, jehož jednání je přičitatelné podnikateli. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby podniku, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena.
K podání zásilky:
Obecně platí při podání zásilky, že odesílatel zabalenou zásilku předá na podacím místě, kde při předání uvede kód a pracovník podacího místa zásilku opatří štítkem a převezme ji. Dle obchodních podmínek společnosti (dostupných zde: https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-09-2023.pdf) je převzetí Zásilky potvrzeno v Aplikaci a doručením emailu Odesílateli o potvrzení přijetí Zásilky. Pokud není převzetí Zásilky potvrzeno mailem a v Aplikaci, není možné uplatnit reklamaci, neboť není prokázáno převzetí Zásilky Zásikovnou. Nebezpečí škody na Zásilce přechází na Zásilkovnu až faktickým převzetím Zásilky v Místě odeslání (tj. převzetím pracovníkem Podacího místa a současným potvrzením převzetí v Aplikaci).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Sachová, dle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna-01-09-2023.pdf) jsou zásilky předány do přepravy ve chvíli, kdy je převezme pracovník podacího místa, načež obdržíte potvrzení např. do e-mailu nebo aplikace. Bez tohoto potvrzení nelze uplatnit reklamaci, protože jsme takovou zásilku nepřevzali do přepravy. Neneseme odpovědnost za zásilky volně ponechané na chodbě, které nebyly řádně předány do rukou přímo pracovníkovi podacího místa. Informace ohledně aktuální otevírací doby podacích míst, včetně případných dovolených, najdete vždy na našich stránkách: https://www.zasilkovna.cz/pobocky?gclid=CjwKCAjwrranBhAEEiwAzbhNtToRfKg_38fK9Yrj6KlzyGszESrmcVqJfMkU3M3GJanYLeq8U2Q0LxoCAWYQAvD_BwE, když si vyberete příslušné podací místo a zobrazíte jeho detaily. Pokud má vaše oblíbené podací místo zrovna zavřeno, můžete si na tomto odkazu vybrat jiné, kde budete moct vaše zásilky podat. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.