Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den od března letošního roku mi nepřišlo vyúčtování ani poukázky na slevy již 2x jsem volala vaše zákaznické centrum ale náprava zatím žádná .Šlehoferová Jana ***
vaše vyjadřeni k této situaci prostřednictvím emailu
|
Tweet |
V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.
V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.