Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#6919Reklamace/neautorizovaný zásah/poškození

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 hodiny 59 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2015, před 10 lety

Pavel Všetečka

Znění stížnosti

Tento email jsem zaslal společnosti Mirronet 3.6. 2015 zatím nebyla schopná odpovědět ani že email přijala
dobrý den tou to cestou bych chtěl reagovat na nekalé praktiky vašeho servisu.
dne 27.5 2014 jsem byl reklamovat telefon iphone 5 zakoupený ve vaší prodejně
Reklamace č.: RA14C09142
z důvodu :prehriva se, pokud se soucastne nabiji tak nelze udrzet v ruce. cca jednou za tyden se promackne homebutton a prestane reagovat. Obcas se nelze dovolat na telefon i kdyz ma telefon plny signal. Spatne funkcni automaticky jas. Obcas vypadava leve sluchatko v jack konektoru.
stav: lehce obouchana horni strana
reklamace mi byla uznána a dostal jsem tenkrát podle vašeho technika repasovaný kus zařízení bez jaké koliv krabice jen zabalený v papíru jako kus salámu ,natož jsem to tenkrát řešil s vašim oddělením a bylo mi řečeno že to není možné a že telefon je určitě nový a že z vaší strany nedošlo k pochybení , telefon vážně nově vypadal tak jsem to dál neřešil


dne 28.05.2015 nastává další reklamace
Reklamace č.: RA15C14150
zdůvodu:
fleky na displeji v leve casti.
home button nezareaguje obcas, pri hovoru, vyzvani, ale telefon nic nedela
blbne konektor u sluchatek
pri nabijeni se prehriva.

reklamace mi byla uznána a technik provedl :výměna LCD+digitizéru, baterie, flex kabelu home buttonu, konektoru sluchátka
(připraveno k vyzvednutí 1.6.2015 a vyzvedl jsem 2.6.2015)

ale při vyzvednut(2.6) jsem si všiml že telefon má obroušenou spodní hranu (zde vzniká první problém jelikož v takovém stavu jsem telefon do reklamace nedával i když mi potom byl tvrzen opak a v předchozí reklamaci otom nebyla zmínka i když váš reklamační pracovník měl telefon v ruce a důkladně si ho prohlížel)
natož mi váš technik řekl že nechápe jak se to stalo že to neni možné že telefon nikam necestuje že se to opravuje třímo u vás na Praze 7 neopouští budovu (zde vzniká druhý problém jelikož nemáte na dané prodejně autorizaci od apple že můžete zasahovat do telefonů apple tudiž jste porušili obchodní podmínky )
ale že to dá na posouzení technikům ,tak se stalo a vznikla nová reklamace(2.6 )
Reklamace č.: RA15C14549
Která ale mi uznána nebyla z důvodů:Zamítnuto, charakter poškození rohu odpovídá opotřebení od užívání, prohnutí v kovu je zřejmě po několika nárazech v minulosti, kov je na povrchu zahlazen, tedy se již vrypy sebrousily od běžného nošení majitelem, poškození je zašlé, nikoliv aktuální. Stav zařízení odpovídá jeho stáří. Toto nevzniklo u nás.
telefon jsme vyzvedl ještě ten den(2.6.) a s vyjádřením jsem nesouhlasil jelikož nic takového předtím nebylo ale telefon jsem si vzal jelikož jsme zvyklí na jeho používání a jedná se o kosmetickou vadu

Další problém nastal když jsem po příchodu domu telefon sychronizoval z itunes a v tu chvíli jsem zjistil že telefon při dotyku LCD obrazovky prostředek fialoví a otáčí se tlačítko homebuttonu (bylo vidět že je to lajtsky odvedená práce) tak jsem se opět trapně vydal k vám na cestu na reklamaci (2.6)
Reklamace č.: RA15C14657
zde čekám na vyjádření jak reklamace dopadne

prosím o vyjádření co se týká oprav u vás produktů Apple zda jste autorizovaný servis a tím myslím pobočku na Praze 7
telefon jsem zvyklí používat a nebyl mi ani nabídnut náhradní telefon
samozřejmě chování servisu budu muset nucen konzultovat popřípadě dále jestli nedošlo k pochybení jelikož mi tohle nepřijde jako korektní jednání k zákazníkovi
předem děkuji za odpověď
s pozdravem hezkého dne


Produkt

Apple iphone 5


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2015 14:15, před 10 lety

Pokud se jedná o poškození zboží během reklamace, tak ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Právo odstoupit od smlouvy má spotřebitel v případě vady, která brání řádnému užívání věci, v případě výskytu většího počtu vad, což znamená tři vady stejné, nebo čtyři různé a jedná se pouze o vady v reklamaci uznané. Odstoupit může rovněž pokud je mu dodán padělek, nebo pokud není reklamace vyřízena v zákonné lhůtě třiceti dnů.

Spotřebitel má právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit, může odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený (např. zapošít malou dírku ve švu), pak má spotřebitel právo na opravu. Právo na slevu náleží spotřebiteli vždy, pokud neuplatnil jiné právo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.6.2015 14:25, před 10 lety


Pavel Všetečka

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, podával jsem stížnost, ale daná věc už je vyřešena. Mironet se zachoval férově a vystavil dobropis.