Společnost


ELECTROLUX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69193Prasklá varná deska

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.08.2023, před rokem

Ivana Celnarova

Znění stížnosti

Dobrý den,
během vaření ( použité 2 ploténky) mi z ničeho nic praskla varná deska, kterou jsem zakoupila od firmy Electrolux ( AEG mastery plyn) a rozdrolila se na malé kousíčky, bez mechanického poškození a znatelného zdroje původu/ dovolím si použít termín exploze( viz foto).
Vyjádření Electroluxu jen prostřednictvím e-mailu- zamítnuto z důvodu mechanického poškození, s kterým ale nesouhlasím a vylučuji ho.
Nejedná se o prasklinu, ale rozdrcení na maličké kousky, kdy deska zůstala celistvá, naplněna krystalky a jen z okraju vyletěly střepy po kuchyni ( ani nemluvím o navazujicím poraněním letícími střepy).
Pravdou je, že od firmy jako je Electrolux( AEG) bych takový přístup nečekala.
3 dny jsme čekali na příjezd slíbeného technika, který to měl odborně zhodnotit.
Výsledkem však byl pouze email :

Nahlašovaná závada: popraskané sklo varné desky
Na základě odborného posouzení vámi požadovaný výjezd servisního technika zamítáme z důvodu mechanického poškození.
Toto písemné vyjádření k reklamaci je konečné, v případě nesouhlasu s ním je možné zabezpečit si soudního znalce v oboru.

Takže aniž by to někdo skutečně viděl- rozhodnutí znělo takto.
Chápu, že je to pro firmu asi nejjednodušší řešení, otázka spíš, jestli seriózní a profesionální.

Pak se ptám, kde mohu sehnat soudního znalce na sklokeramické desky, jelikož ty, které jsem obvovala se tímto typem spotřebiče nezabývají a doporučili mi právě justice.cz .

V poslední řadě mám tu smůlu, že se to stalo po vypršení 2 leté záruční době, a tak nevím, zda mám naději něčeho vůbec docílit

Děkuji


Produkt

AEG mastery plynová varná deska


Požadované řešení

Vyměnit produkt, vrátit peníze, výrazná sleva na nový nákup, seriózní a slušný přístup firmy, uznání vady materiálu prostřednictvím odborníka k vyloučení mechanického poškození, ke kterému nedošlo.
Cokoliv, jen ne takovou ignoraci a lhostejnost ze strany firmy.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2023 11:37, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou). Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud se prodávající zaváže zárukou za jakost nad zákonnou dobu 24 měsíců, jedná se o čistě smluvní vztah, a nároky z vad, které se vyskytnou v této pozdější době, se tudíž řídí uzavřenou smlouvou, resp. obchodními podmínkami. Není-li stanoveno jinak, zákon se použije podpůrně.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 15:51, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:12, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.