Počet nahlášených stížností: | 238 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
Po návratu z dovolené jsem se Vám rozhodla napsat stížnost na to jak na stránkách prezentujete tento hotel a jaká je realita. Už jsme něco sjezdili i v Turecku a s tím jsme se nesetkali.
Hotel špinavý, all incllusive - nápoje bez problémů, ale na zmrzlinu a maso jste si museli vystát hodinou řadu, jinak cokoliv v potravinovém sortimentu došlo, nebylo doplněno, nebo si dávali na čas.
S anglickým jazykem a eury vůbec nepochodíte a PLÁŽ nejhorší v okolí. Chodili jsme k majáku
( cca 1 km vzdálená ), kde byla podle našich představ, ale zase jsme platili za lehátka.
Když jsme se na Vaší cestovce informovali, bylo nám řečeno, že tam někdo od Vás byl a hotel je starý cca 3 roky ( recenze na netu je už z roku 2015 )- ?.
Nevím kde bylo nabráno hodnocení na 4 sovičky.
Stížnost jsme předali i delegátce.
Nejsme nároční, ale za co si zaplatím , tak to chci. Myslím, že i Vy by jste se prali za své.
Haníte jméno CK Fischer.
Synčákovi
Smlouva o zájezdu č. ***
Řešení dané situace do budoucna pro ostatní Čechy.
Vaší reakci ponechám na Vás, nebo chcete být z obliga?
|
Tweet |
V souladu s ustanovením § 2537 odst. 2 zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), je třeba vytknout vadu pořadateli zájezdu bez zbytečného odkladu, což se nejčastěji řeší prostřednictvím přiděleného delegáta, s kterým je nutno sepsat zápis o vadě zájezdu, kterým pak bude spotřebitel po návratu argumentovat u pořadatele zájezdu jako takového a požadovat slevu z ceny zájezdu v souladu s ustanovením § 2540 odst. 1 občanského zákoníku.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Zájezd má vadu, není-li některá ze služeb poskytována v souladu se smlouvou dle § 2537 odst. 1 občanského zákoníku. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Spotřebiteli doporučujeme podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Pro výpočet výše nároku (procentuální slevy) je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Sleva se počítá z ceny zájezdu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.