Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
9.5.2023 jsem reklamoval na E-shopu Lidl nefunkční akumulátor. Reklamace byla přijata pod číslem ***. Po někalika mejlech s opětovným doplňováním žádaných informací mi přišel mejl, že záležitost byla postoupena dodavateli a ten mne bude kontaktovat. Dále se nic nedělo. Před uplynutím měsíční lhůty jsem reklamaci urgoval. A po této lhůtě ještě několikrát a to mejlem, virtuální asistentkou i reklamačním formulářem. Vždy mi přijde jen automatická odpověď, že můj dotaz byl předán na příslušné oddělení. Jinak se s reklamací nic neděje.
PARKSIDE® Akumulátor 4 Ah PAP 20 B3
výměna akumulátoru za funkční. Popřípadě vrácení peněz za celou sadu včetně sekačky a nabíječky.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý dne, pane Laštůvko. Děkujeme za Vaše upozornění. Je nám líto, ale my zde na dTestu nemáme možnost tyto informace ověřit. V tomto případě doporučíme kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400. Za komplikace se Vám omlouváme a přejeme pěkný den.S pozdravem Lidl v.o.s
Obchod si opětovně vyžádal mé kontaktní údaje, které má v mém zákaznickém účtu a opětovně souhlas s předáním údajů dodavateli. Vše jsem jim opět odeslal. Nelíbí se mi předávání případu z firmy do firmy. U Lídlu jsem produkt koupil a od Lídlu žádám řešení.
Vše sděleno, prosím o uzavření.
Děkujeme stranám za reakce.
Protože naše služba funguje na dobrovolnosti stran, jsme nuceni, s ohledem na vyjádření společnosti, stížnost uzavřít.
Spotřebitel se však i nadále může obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (viz výše). V případě dalších dotazů může využít také naší spotřebitelské poradny na čísle 299 149 009.