Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#69208Nereagování na urgence reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2023, před rokem

Radek Laštůvka

Znění stížnosti

9.5.2023 jsem reklamoval na E-shopu Lidl nefunkční akumulátor. Reklamace byla přijata pod číslem ***. Po někalika mejlech s opětovným doplňováním žádaných informací mi přišel mejl, že záležitost byla postoupena dodavateli a ten mne bude kontaktovat. Dále se nic nedělo. Před uplynutím měsíční lhůty jsem reklamaci urgoval. A po této lhůtě ještě několikrát a to mejlem, virtuální asistentkou i reklamačním formulářem. Vždy mi přijde jen automatická odpověď, že můj dotaz byl předán na příslušné oddělení. Jinak se s reklamací nic neděje.


Produkt

PARKSIDE® Akumulátor 4 Ah PAP 20 B3


Požadované řešení

výměna akumulátoru za funkční. Popřípadě vrácení peněz za celou sadu včetně sekačky a nabíječky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2023 13:05, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2023 07:30, před rokem

Dobrý dne, pane Laštůvko. Děkujeme za Vaše upozornění. Je nám líto, ale my zde na dTestu nemáme možnost tyto informace ověřit. V tomto případě doporučíme kontaktovat naši zákaznickou linku na čísle 210 023 400. Za komplikace se Vám omlouváme a přejeme pěkný den.S pozdravem Lidl v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2023 09:56, před rokem


Radek Laštůvka

Obchod si opětovně vyžádal mé kontaktní údaje, které má v mém zákaznickém účtu a opětovně souhlas s předáním údajů dodavateli. Vše jsem jim opět odeslal. Nelíbí se mi předávání případu z firmy do firmy. U Lídlu jsem produkt koupil a od Lídlu žádám řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.8.2023 07:18, před rokem

Vše sděleno, prosím o uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2023 14:17, před rokem

Děkujeme stranám za reakce.

Protože naše služba funguje na dobrovolnosti stran, jsme nuceni, s ohledem na vyjádření společnosti, stížnost uzavřít.

Spotřebitel se však i nadále může obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (viz výše). V případě dalších dotazů může využít také naší spotřebitelské poradny na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.