Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#69209Nekale praktiky vodafonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 2 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2023, před rokem

Alexandra Abelova

Znění stížnosti

Vážení klienti Vodafone. Nejsem žádný internetový hater, ale neetické a protizákonné jednání vodafone dosáhlo únosnou míru.
Prosím, jestli máte podobné zkušenosti s VF, jak se stali mne:
- podávali Vám zavádějící a klamlivé informace, jak se jednotliví lidi na call centre střídají a dokonce se sami v zaslaném vyúčtovaní nevyznají, což vedlo k pozdním platbám a blokacím účtu
- zamlčují sliby dané call centrem a když žádáte přepis hovoru, tak se vymluví, že to nemají nahrané
- když chcete hovor nahrát vy, aby jste měli důkaz, tak Vám složí telefon
- když chcete věc řešit s někým kompetentním a osobne, tak na Vás zavolají ochranku a policii
- nerespektují Vaše zdravotní indispozice a žádosti o osobní schůzku ke smířlivému stavu
- když chcete posunout termín splatnosti, hledají výmluvy a trvá to roky, ale oni Vám....
- Vám jenom tak zruší službu, na kterou Vás upozorní emailem, ne se zabezpečeným podpisem, ale úplně běžným
- sloučením s UPC se stali dominantním na trhu, ale když žádáte optimalizaci služeb, tak Vám odmítnou dát písemnou nabídku, aby jste měli možnost to projít v klidu, s výmluvou že je neveřejná, ale firmám to zasílají úplně běžně, čím Vás vědomě okrádají.....
kontaktujte mne.

Připravuji s právní ochrannou právní kroky proti vodafonu a ráda Vás do toho zahrnu, jestli budete mít zájem, jestli ne, jenom mi můžete napsat své zkušenosti.
stopnekalympraktikam@gmail.com


Požadované řešení

mimosoudní vyrovnaní letitého sporu, kompenzaci, písemní omluvu a příslib nápravy a změny interních procesů, aby se dané věci již neopakovali, a to nejenom vůči mne, ale i jiným lidem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2023 14:38, před rokem

Obecně ke stížnost:
1) K chování zaměstnanců
Obecně platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje dle § 166 občanského zákoníku.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

2) Ke zrušení/změně služby
Podnikatel může provést tzv. jednostrannou ultimativní změnu smlouvy, při které má spotřebitel možnost volby, zda mlčky akceptuje změnu provedenou společností, či zda se rozhodne závazek předčasně ukončit. Společnost musí o změně podmínek řádně spotřebitele informovat.

Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek/smlouvy. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek/smlouvy dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.

3) Ke smlouvám po telefonu
Dle novely zákona o ochraně spotřebitele, která je účinná od ledna roku 2023, je podnikatel povinen zaslat spotřebiteli nabídku, kterou mu učinil telefonicky, mailem nebo dopisem. Aby byla smlouva platně uzavřena, je pak zapotřebí, aby spotřebitel nabídku přijal, a to buď standardně podpisem papírového vyhotovení, nebo jakýmkoliv i neformálním elektronickým způsobem (např. email, SMS). V opačném případě není spotřebitel smlouvou vůbec vázán.

Jestliže má spotřebitel podezření na nekalé jednání společnosti, může se s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci (zde: www.coi.cz/podatelna), která vykonává dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2023 09:06, před rokem

Dobrý den, paní Abelová, kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Pokud už jste tuto záležitost řešila reklamací, která ale byla zamítnuta, jedná se o naše konečné rozhodnutí. Je mi to líto, ale v tom případě Vám nemůžeme vyjít vstříc.
Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich pracovníků musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2023 17:07, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2023 19:33, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.