Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#69212Guláš bez masa

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2023, před rokem

MIlan Macek

Znění stížnosti

Dobrý den zakoupil jsem hotové jídlo Hovězí guláš s houskovým knedlíkem - Náš kraj - 520 g. V tom jídle nebyl jediný gram masa. To proto, že jste produkt zdražili a že hledáte co nejvyšší zisk, nebo proto, že je nedostatečná kontrola. V prvém případě to neodpovídá foto,co máte na obalu a ve druhém případě se táži, jak k tomu zákazník přijde.?


Produkt

Hovězí guláš s houskovým knedlíkem - Náš kraj - 520 g


Požadované řešení

Stačí mi vysvětlení a nějaká snaha to řešit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2023 13:44, před rokem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2023 07:37, před rokem

Dobrý den, pane Macku. Je nám líto, že jste obdržel nekompletní produkt. V tomto případě Vám doporučíme, abyste kontaktoval naši zákaznickou linku na e-mail hotline@lidl.cz či telefonicky na čísle 210 023 400. Připravte si, prosíme, následující informace, aby kolegové mohli Váš požadavek dořešit: datum nákupu, čísla šarže výrobku, EAN kódu (číslo pod čárovým kódem), data spotřeby výrobku a prodejny, ve které byl výrobek zakoupen. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. S pozdravem Lidl v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2023 16:14, před rokem


MIlan Macek

myslíte si že si schovávám obal od guláše? Neschovávám,takže šarži výdobku a pod. nemám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2023 08:38, před rokem

Dobrý den, pane Macku, obraťte se s Vaší reklamací na zákaznickou linku hotline@lidl.cz či telefonicky na čísle 210 023 400. S pozdravem Lidl v.o.s

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2023 10:30, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:10, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem ke snaze společnosti řešit věc prostřednictvím zákaznického servisu se spotřebitelem a ke spotřebitelem uvedenému požadovanému řešení přímo u stížnosti toto podání uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.