Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Uz tyden vice nez tyden se snazime dopatrat nasich zavazadel, ktera zustala 31.7. 2023 v buse v Zagrebu. Navzdory dle aplikace avizovane pulhodinove pauze nas tam vysadili, ridic to zjevne jen objel a nechal nas tam... Hned pote jsme zadali pozadavek do systemu a museli si koupit nove jizdenky do Trogiru. Navzdory telefonatum na zakaznicky servis neni nikdo schopen toto resit. Museli jsme si koupit na miste aspon zakladni vybaveni. Jsme za jizdne nedali zrovna malo, tak bych cekala jiny pristup od vas...
2x sportovni cerna taska
Navraceni nasich veci nebo aspon snaha zjistit, co se s nimi stalo.. Uz jsme zpet v Brne, porad nam tvrdite, ze mame cekat. To byl vazne,vzhledem k tomu, ze jsme uvedli cislo rezervace, takovy problem kontaktovat ridice? Moc bych vam prala byt na nasem miste, kdyz jste uplne bez veci..
|
Tweet |
Cestující je povinen během celé přepravy dohlížet na zavazadlo. Jestliže však bylo zavazadlo uloženo v prostoru tomu určenému (např. úložný prostor autobusu), kde jej cestující neměl na očích, je za ztrátu zavazadla odpovědný dopravce. Cestující ovšem musí prokázat, že zavazadlo bylo umístěno v takovém prostoru.
Kontaktní formulář na společnost FlixBus CZ s.r.o. ohledně ztrát a nálezů nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda jí byly peníze vráceny, případně o uzavření stížnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.