Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#69215Ztracena zavazadla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.08.2023, před rokem

Petra Pribylova

Znění stížnosti

Uz tyden vice nez tyden se snazime dopatrat nasich zavazadel, ktera zustala 31.7. 2023 v buse v Zagrebu. Navzdory dle aplikace avizovane pulhodinove pauze nas tam vysadili, ridic to zjevne jen objel a nechal nas tam... Hned pote jsme zadali pozadavek do systemu a museli si koupit nove jizdenky do Trogiru. Navzdory telefonatum na zakaznicky servis neni nikdo schopen toto resit. Museli jsme si koupit na miste aspon zakladni vybaveni. Jsme za jizdne nedali zrovna malo, tak bych cekala jiny pristup od vas...


Produkt

2x sportovni cerna taska


Požadované řešení

Navraceni nasich veci nebo aspon snaha zjistit, co se s nimi stalo.. Uz jsme zpet v Brne, porad nam tvrdite, ze mame cekat. To byl vazne,vzhledem k tomu, ze jsme uvedli cislo rezervace, takovy problem kontaktovat ridice? Moc bych vam prala byt na nasem miste, kdyz jste uplne bez veci..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.8.2023 14:11, před rokem

Cestující je povinen během celé přepravy dohlížet na zavazadlo. Jestliže však bylo zavazadlo uloženo v prostoru tomu určenému (např. úložný prostor autobusu), kde jej cestující neměl na očích, je za ztrátu zavazadla odpovědný dopravce. Cestující ovšem musí prokázat, že zavazadlo bylo umístěno v takovém prostoru.

Kontaktní formulář na společnost FlixBus CZ s.r.o. ohledně ztrát a nálezů nalezne spotřebitel zde: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 15:57, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, zda jí byly peníze vráceny, případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:14, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.