Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dneska mi bylo naúčtováno z Karlových Varů do Hroznětína po slevě 565 Kč,kdy mě stojí pokaždé u stejné společnosti cesta půlku naučtovaný ceny.
Č.Faktury ***, řidič Miroslav Forgo, SPZ ***
Kompenzace další cesty zdarma
|
Tweet |
Dle dostupných informací cena za jízdu je spočítána na základě:
- základního jízdného: cena za vyzvednutí,
- minutové sazby: čas od začátku do konce jízdy,
- kilometrové sazby: vzdálenost ujeté trasy,
- dynamické ceny: pokud je vysoká poptávka po odvozu.
Konečná cena je však odvozena od mnoha faktorů jako je provoz, počasí, úpravy silnic, změna trasy nebo změna cílové adresy v průběhu jízdy.
Máme však za to, že ohledně většího zvýšení odhadované ceny by měl být včas spotřebitel informován ze strany řidiče či společností prostřednictvím aplikace.
Odhadovaná cena není konečná, avšak měla by jí být co nejbližší.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.