Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobré odpoledne.Ve Skontu jsem koupila dvě židle,ale musela jsem je vrátit,protože mi neseděly.K mému překvapení nevrací peníze zpět,protože zboží nebylo zakoupeno v Eshopu,ale místo toho nabídli kupon a řekli, že kupon je platný šest měsíců .Při příjezdu jsem si ho dala doma a rozhodla jsem se, že si ho koupím, až to bude nutné.Včera, když jsem dorazila do obchodu koupit tři židle , byla jsem odmítnuta, protože ukázalo se, že se platí poukázka jen tři měsíce.Bohužel jsem se nedívala,že to bylo velmi malými písmeny že platnost tři měsíce.Chci se zeptat,proč v tomto případě nepíšete platnost poukazů velkým písmenem i?V mem pripade nevratili penize jako napr. v Ikee a taky nedali moznost si za to neco koupit.Jen bylo receno,ze si treba precist a ted tyhle jsou moje problémy.Škoda že lidí v obchodě je příjemné jen při nákupu zboží a klamání zákazníků jim nedělá problémy.Opravdu nelze v tomto případě poslat email,že kupon končí?A doba tří měsíců maximální? Proč u pokladny mluvíte o platnosti šest měsíců? Totální podvod, klamání.Doufám, že se naučíte být upřímní k lidem, kteří přicházejí dá vašeho obchodu.
Negrey Inna
Poukazka
Řada bych poukázku využila k účelu,ke kterému je určena.Dekuji.
|
Tweet |
Důležité je rozlišovat, zda zboží bylo zakoupeno distančně (tj. přes telefon, internet) či osobně na prodejně. Na kamenné prodejně má spotřebitel možnost si dané zboží vyzkoušet, prohlédnout a tedy není povinností prodejce přijmout zpět zboží anebo umožnit výměnu daného produktu, který spotřebiteli nevyhovuje.
Praxe je ale taková, že někteří obchodníci výměnu zboží nebo třeba vrácení nevhodného dárku umožňují, a to obvykle do 14 nebo 30 dnů. Jde ale čistě o jejich dobrou vůli a konkurenční výhodu. Proto spotřebitelům doporučujeme, aby si před nákupem v kamenné prodejně zjistili, zda je možná výměna či vrácení zboží, případně za jakých podmínek.
Jestliže však byl spotřebitel zaměstnancem společnosti ujišťován, že poukázku lze využít do 6 měsíců, je takové jednání závazné pro společnost dle § 430 Občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Negrey,
poukázka za židle vrácené (po nákupu v kamenné prodejně) Vám byla vydána 4.4.2023 s tím, že Vám dokonce bylo sděleno, že její platnost končí 4.7.2023 - toto sdělení je i uvedeno v poznámce Vaší kupní smlouvy.
Nemáme žádnou poukázku s platností 6 měsíců. Na poukázce, na které je jen několik kolonek = hodnota, datum vystavení, číslo smlouvy a podpis je velice dobře viditelná i samostatně uvedená informace (v dolním levém rohu poukázky), že je její platnost 3 měsíce od data vydání. Tato informace je stejnou velikostí písma, jako u ostatních údajů na poukázce.
V současné době již pracujeme na elektronické verzi poukázky.
S pozdravem
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.
Dobré odpoledne. To se vás samozřejmě netýká, protože ke kupujícímu by měl být respekt, jelikož přišel nakoupit do vašeho obchodu. Kdyby prodejce neřekl, že kupon je půl roku platný , tak bych samozřejmě dorazila včas. Doufám, že můj případ pomůže lidem při výběru správného obchodu.
Dobrý den,
na poukázce je omezení platnosti jasně uvedeno - což dokládá i snímek, který jste přiložila. Nemáme žádné poukázky s půlroční platností.
Vzhledem k tomu, že se zákaznice již na nic nedotazuje a z přílohy u její zprávy je vymezení platnosti poukázky zcela zřejmé, prosím, aby byl tento případ uzavřen.
S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO Nábytek s.r.o.
Děkujeme stranám za součinnost.
Z přiložené poukázky se domníváme, že je o její platnosti spotřebitel řádně informován. Pokud by však prodávající ústně sdělil něco jiného a spotřebitel toto tvrzení dokázal, byl by prodávající tímto slibem vázán.
I s ohledem na žádost společnosti stížnost uzavíráme.