Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,dnes 4.6.2015 v 19:16 hod. jsem tankovala na Vaší benzině v Karviné naftu na 400 Kč a platila jsem bezkontaktně kartou. Při odjezdu jsem si kontrolovala účtenku a zjistila jsem že mám naúčtované kaštany bílé za 18 Kč.Nedalo mi to tak jsem se vrátila zpět. Čekala jsem že že Váš zaměstnanec se omluví a vrátí 18 Kč zpět. Místo toho mi řekl to Vám jako jde o těch 18 Kč? tak jsem mu řekla že ano. z principu.Dost mě tato reakce zarazila, když si uvědomím kolik zákazníků by mohl pan při placení kartou okrádat. Kdyby se pan omluvil že to bylo omylem nepíšu, ale při jeho reakci mi připadá že to zkouší úmyslně kdo si toho nevšimne.
Chtěla jsem jen upozornit.
|
Tweet |
Jednání konkrétních zaměstnanců je vhodné řešit přímo s jejich nadřízenými. Je důležité si uvědomit, že zaměstnanec jedná za svého zaměstnavatele, kterému se jeho jednání přičítá.
Vzhledem k výše uvedené přičitatelnosti jednání zaměstnance společnosti Benzina, s.r.o., lze dovodit porušení zákona o ochraně spotřebitele ze strany prodávajícího ve vztahu ke spotřebiteli, a to nesprávným účtováním provedeného nákupu, konkrétně jeho ustanovení § 3, o poctivosti prodeje výrobků.
Doporučujeme proto spotřebiteli obrátit se s tímto podnětem na orgán dozoru, Českou obchodní inspekci, která na základě vlastního šetření prověří dodržování zákona o ochraně spotřebitele ze strany prodejce a při zjištěném pochybení při účtování kontrolního nákupu může uložit podnikateli ve správním řízení pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.