Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
Chci si stěžovat na řidičku tramvaje číslo 11, která dnes 9.8.2023 odjížděla ze zastávky Sídliště nové Vratislavice ve 13:39! Podle řádu měla tramvaj odjezd ve 13:41. Tramvaj odjela o 2 minuty dřív, a tramvaj jsem nestihl, tudíž budu mít i pozdní příchod do práce.
Opakuje se to dost často, že tramvaje odjíždí o 2 minuty dříve, než je uvedeno na tabulích. Hodlám situaci řešit.
Švára
Apelovat řidiče MHD aby odjížděli ze zastávky na čas uvedený dle jízdního řádu!
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížností obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adrese: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.