Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69253Tramvaj odjela dřív

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.08.2023, před rokem

Patrik Švára

Znění stížnosti

Dobrý den,

Chci si stěžovat na řidičku tramvaje číslo 11, která dnes 9.8.2023 odjížděla ze zastávky Sídliště nové Vratislavice ve 13:39! Podle řádu měla tramvaj odjezd ve 13:41. Tramvaj odjela o 2 minuty dřív, a tramvaj jsem nestihl, tudíž budu mít i pozdní příchod do práce.

Opakuje se to dost často, že tramvaje odjíždí o 2 minuty dříve, než je uvedeno na tabulích. Hodlám situaci řešit.

Švára


Požadované řešení

Apelovat řidiče MHD aby odjížděli ze zastávky na čas uvedený dle jízdního řádu!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 10:28, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížností obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adrese: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2023 13:18, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:46, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.