Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prakticky hned po koupi vozu mě v servisu Matrix Lipová odebrali kryt motoru z důvodu možného požáru.
Mám informaci,že nový kryt motoru je již dávno homologovan tak nechápu proč už není znovu namontovan.
Jsem bývalý zaměstnanec SA a toto jednání pokud je vína na Vaši straně si nenechám líbit.
Octavia Combi RS 2021
Náhrada krytu motoru
|
Tweet |
Při svolávací akci, kdy je na náklady prodávajícího odstraňována vada, která ve svém důsledku může vést k tomu, že výrobek bude při svém používání nebezpečný (ve smyslu § 3 odst. 1 zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků), musí být tato vada odstraněna. V opačném případě by spotřebitel výrobek (je-li v důsledku vady nebezpečný) měl mít možnost vrátit (§ 5 odst. 7 zákona č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků).
Zda je výrobek v důsledku vady nebezpečný musí posoudit technik/odborník, nicméně v případě, kdy je navíc uspořádána tzv. svolávací akce, je možné předpokládat, že by výrobek s touto vadou mohl být v konečném důsledku nebezpečný. To však nejsme schopni z naší pozice posoudit.
Společnost však dle dostupných informací neměla zatím k dispozici upravený náhradní díl, kterým by byl problematický kryt motoru nahrazen. Vadný kryt tak prozatím servisní technik odstranil a jakmile kryt motoru autorizovaný partner naskladní, kontaktuje zákazníka a pozve jej k dodatečné montáži.
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na společnost s dotazem, kdy je možné očekávat dodatečnou montáž krytu. Kontakty je možné nalézt na webové adrese: https://www.skoda-auto.cz/sluzby/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.