Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Bylo mi zaúčtováno zboží, které jsem nekoupil = neměl v košíku (cibule lahůdková -10,90 Kč).
Mohu vám poslat naskenovanou účtenku - sdělíte-li jak.
Obchod 2000 Zlín-Vršava 9.8.2023, ůčtenka 71694, kasa 5, obsluha 208, cibule lahúdková 10,90 Kč
Nejde mi v daném případě o poměrně tak malou částku - jako aby se z vaší strany mohlo zamezit obdobným případům.
Dle mého názoru je na vaší straně zjistit, zda se může případně jednat o sofistikovaný postup.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný přestupek uložit podnikateli pokutu.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland
zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit
na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu
kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.