Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, dnes jsem si objednal ve vaší prodejně,objednávku konkrétně obsahující Strips..
A čekalo mě nemilé překvapení, velikost konkrétně jednoho stripsu je 1/3 než byla před cca 2 měsícema..
Úplně jiná struktura..
Za stejné peníze ..
To maá být nějaký vtip, vůči zákazníkům?
Žádám vysvětlení..
Pokud to vtip není a je to myšleno opravdu vážně ..
Můžete počítat se skvělou reklamou zdarma, dám si na ni opravdu záležet:)))
STRIPS
Vrátit původní strukturu jídla strips..
Tohle je výsměch zákazníkům, naprosto zkažený váš nejlepší produkt...
Hraničí to s okradanim zákazníků, chápu zmenšení o 10%.
Tohle nemá s vaším minulým stripsem nic společného, byl jsem stálým zákazníkem, pokud se tohle nezmění..
Již nikdy se k vám nevrátím, tohle je názor mnoha lidí s kterýma jsem to řešil ..
Pokud takhle chcete pokračovat, potom vám gratuluji k zničení vaší klienteli..
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji bez zbytečného odkladu reklamovat u prodávajícího, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.