Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dobrý den, přes zásilkovnu jsem na inzerát prodíval novou termosku a byla při přepravě zničena. Rozbitý vnitřní skleněný filtr a promáčklá na kovovém plášti na více místech. Poslal jsem ji zabalanou v originálním balení od výrobce a zde není žádné označení, že se jedná o křehké zboží. Reklamace byla zamítnuta, že se jedná o křehký obsah, který je vyloučen z přepravy dle obchodních podmínek.
ANSELMO Termoska nerez/sklo 1,9L s pumpou
Normální proplacení rozbité termosky, která byla pojištena asi na 300 Kč. Nechápu zamítnutí reklamace jen proto, že obsahuje sklo, že se jedná o křehký obsah. Když ani výrobce výrobek neoznačil, že se jedná o křehký obsah, tak normální zacházení a dopravu má produkt vydržet navíc byl promáčknutý i kovový plášť z neopatrné manipulace s balíkem.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.
Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že Odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 Podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se v tomto případě nejedná o křehké zboží, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Sazmo, podle našich všeobecných obchodních podmínek (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna-01-09-2023.pdf) je křehké zboží, jako je např. sklo nebo keramika, skutečně vyloučeno z přepravy a nelze na něj uplatnit reklamaci. Pokud odesílatel takové zboží pošle, dojde tím k porušení našich přepravních podmínek a za případné poškození zásilky neneseme odpovědnost. Do budoucna doporučujeme posílat zboží, které je v souladu s našimi obchodními podmínkami, abyste se vyhnul podobné situaci. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.