Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
To, že služby společnosti regiojet jdou raketovým způsobem dolů není asi nic nového. Jsem ochotný akceptovat zdražování cen v rámci celkového navyšování inflace a ostatních nákladů. Avšak navyšovat ceny, ubrat servis a služby, které byly dříve standardem už nechápu. Častější zpoždění autobusů. Nulová podpora. Dnes bylo poslední kapkou když jsem si zaplatil lístek a vše bylo řádně uhrazené. Na stránkách se mi ukázalo “Zaplaceno”, na účtu také, ale po příchodu 15 minut před odjezdem jsem neměl lístek na e-mailu. Bylo mi řečeno, že bohužel kvůli chybě systému se u společnosti lístek nezaplatil a peníze mi pošlou zpět. Bohužel už nebyla žádná možnost, ani za pomoci telefonické podpory, koupit nové místo. Do autobusu jsem se tedy nedostal i když jsem měl zaplacený lístek. Děkuji tedy za nic…
Nikdy více už služby této společnosti využívat nebudu…
Nevyřízená služba po zaplacení
Možnost koupit nové místo
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.