Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#69274Autobus

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2023, před rokem

Jan Lukas

Znění stížnosti

To, že služby společnosti regiojet jdou raketovým způsobem dolů není asi nic nového. Jsem ochotný akceptovat zdražování cen v rámci celkového navyšování inflace a ostatních nákladů. Avšak navyšovat ceny, ubrat servis a služby, které byly dříve standardem už nechápu. Častější zpoždění autobusů. Nulová podpora. Dnes bylo poslední kapkou když jsem si zaplatil lístek a vše bylo řádně uhrazené. Na stránkách se mi ukázalo “Zaplaceno”, na účtu také, ale po příchodu 15 minut před odjezdem jsem neměl lístek na e-mailu. Bylo mi řečeno, že bohužel kvůli chybě systému se u společnosti lístek nezaplatil a peníze mi pošlou zpět. Bohužel už nebyla žádná možnost, ani za pomoci telefonické podpory, koupit nové místo. Do autobusu jsem se tedy nedostal i když jsem měl zaplacený lístek. Děkuji tedy za nic…
Nikdy více už služby této společnosti využívat nebudu…


Produkt

Nevyřízená služba po zaplacení


Požadované řešení

Možnost koupit nové místo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2023 12:39, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2023 13:24, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2024 10:50, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.