Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den dnes jsem jel autobusem č.33 ze zastávky Kamenická v 14:32 směrem na Kunratická sídliště. V autobusu řidič neslušně vyjel na dvě paní, které měly v ruce telefony s tím že dělají hluk "cvakání". Paní na řidiče byla slušna a s ostatními jsme mu potvrdili že žadný hluk neslyšíme, řidič i poté byl velmi nepříjemný. K tomu všemu přejel 2 zastávky, které nejsou na znamení, zastávka Sametová a Ječná kde jsem měl vystupovat. Radši jsem to neřešil, nebyl jsem si jistý jetli není na znamení, Poto co řidič zastavil na zastávce Východní koukal kolem sebe a neotevřel dveře až po stisknutí tlačitka na otevření dveří si toho všiml a otevřel nám.
Autobus č.33 směr Kunratická sídliště v 14:32 ze zastávky Kamenická
Poprosil bych, aby vědel řidič že má zastavovat na zastávkách, které nejsou na znamení plus jeho celkové neslušné chování a zřejmé zdravotní problémy se sluchem.
Děkuji.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdního a přepravního řádu je vhodné a účelné v těchto případech směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.