Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, koupil jsem si bezdrátová sluchátka v O2. Hned v prvním měsíci jsem sluchátka reklamoval z důvodu nefunkčnosti. Sluchátka byly vyměněny bez problému. Sluchátka mi opět vypověděla službu a já bohužel nemohu najít doklad o koupi. Dají se sluchátka reklamovat bez dokladu o koupi?
Výměna sluchátek
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den pane Šmejkale, děkuji za váš dotaz.
Budu ráda, když nám svůj dotaz a podrobnosti zašlete přímo na email info@o2guru.cz, abychom mohli situaci konkrétně prověřit a pokud si se pro vás doklad dohledat.
Do emailu nám uveďte, kdy jste zboží zakupoval, jakým způsobem (osobně na prodejně, přes eshop) a další podrobnosti.
S pozdravem
Ing. Dominika Niedobová, O2 Guru pro Social media O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.