Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#6932Nevyřízení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2015, před 10 lety

Pavla Gondeková

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN, OBJEDNALA JSEM SI V E SHOPU ANTALON 2X RÁMEČKY NA FOTOGRAFIE. BALÍČEK PŘIŠEL NA JEJICH VÝDEJNU SE SNÍŽENÝM POŠTOVNÝM.
MANŽEL BALÍČEK PŘEVZAL. NEZKONTROLOVAL. BYL TAM ŠRUMEC A NĚJAK NÁS TO ANI NENAPADLO. PO PŘÍJEZDU DOMŮ JSME BALÍČEK IHNED ROZDĚLALI. OBA RÁMEČKY BYLY POŠKOZENY A TO DOST VÝRAZNĚ . NEŠLO TO ANI OPRAVIT. NEHLEDĚ NA TO ,ŽE TO BYL VÁNOČNÍ DÁREK. IHNED JSME NAFOTILI . POSLALI NA EMAIL. ..A PROSILI O ŘEŠENÍ.. ZDA MÁME POSLAT NEBO SE STAVIT NA VÝDEJNĚ... ODPOVĚD E SHOPU..NAJEDNOU JSME NEJEDNALI S ANTALONEM ,ALE PANEM MADEREM
DOBRÝ DEN

OMLOUVÁME SE ZA KOMPLIKACE REKLAMACE UKONČENA :ZAMÍTÁ SE



http://www.mader.cz/obchodni-podminky



spotřebitel je povinnen si na výdejně, číi prodejně zboží překontrolovat, že na pozdějící reklamace mechanického rázu nebo nekompletnost dodávky nebude brán zřetel.



S přáním pěkného dne

TAK JSME VOLALI NA LINKU D TESTU. TAM NÁM MILÝ PÁN PORADIL.. AŤ NAPÍŠEME, ŽE
nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

nesouhlasím se zamítnutím reklamace a trvám na jejím vyřízení.

Vaše obchodní podmínky nejsou nadřazeny občanskému zákoníku a proto je nutné se řídit podle zákona a ne podle vašich obchodních podmínek.

Pokud bude reklamace znovu zamítnuta, žádám o prokázání skutečnosti, že zboží z vaší firmy nebylo, při expedici, přepravě nebo na výdejně poškozeno.

POSLALI JSME ZBOŽÍ ZPÁTKY.. NEMÁME ANI ZBOŽÍ ANI PENÍZE !!!!! UŽ JSME TO VZDALI ,ALE RÁDI BYCHOM VAROVALI OSTATNÍ !!!


Produkt

Hama Malaga weiss 21x95 für 4x13x18 KUSŮ 2X PO 242 KČ


Požadované řešení

VRÁTIT PENÍZE :-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2015 15:52, před 10 lety

Prodávající odpovídá dle § 2161 občanského zákoníku kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel má smluvní vztah s prodávajícím, který je zavázán plnit ve stanovené či obvyklé kvalitě. Pokud dojde v průběhu přepravy k poškození zboží, odpovídá za toto poškození prodávající, protože nesplnil povinnost dodat bezvadné zboží. V takovém případě má spotřebitel právo na dodání nového zboží. Prodávající neprokázal, že zboží bylo dodáno bez vad. Ustanovení § 2161 odst. 2 občanského zákoníku stanoví, že projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud spotřebitel vytkl poškození v tak krátkém časovém intervalu od koupě, měl by prodávající prokázat, že zboží bylo při převzetí spotřebitelem bezvadné.

Reklamaci zjištěné vady zboží je třeba uplatnit bezodkladně po jejím zjištění, což spotřebitel v daném případě učinil. Pokud tedy mechanické poškození bylo na zboží ještě před převzetím zboží spotřebitelem, prodávající za toto poškození odpovídá z titulu nesplněné jakosti při převzetí. Pokud k poškození došlo až po převzetí zboží, prodávající by za takové poškození neodpovídal. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může trvat na řádném vyřízení reklamace a požadovat dodání nové věci bez vad, není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Zboží objednané na dálku je spotřebitel povinen v případě osobního odběru ve výdejně vyzvednout, a to na základě platně uzavřené kupní smlouvy. Vlastníkem dodaného zboží se stává právě oním aktem převzetí. Kromě nabytí vlastnického práva se začíná počítat zákonná či smluvní záruční doba.Zkontrolovat obsah zásilky zákon neukládá, ale je vhodné učinit tak co nejdříve, což spotřebitel učinil. Dodáním poškozeného zboží je porušena povinnost prodávajícího dodat zboží funkční a bez vad.

K ujednáním odchylujícím se od ustanovení zákona stanovených k ochraně spotřebitele se nepřihlíží. Zároveň se má za to, že jsou zakázaná ujednání, která jsou v rozporu s požadavkem přiměřenosti a zakládají významnou nerovnováhu práv nebo povinností stran v neprospěch spotřebitele. Podle zákona jsou zvláště zakázána ujednání, která vylučují nebo omezují spotřebitelova práva z vadného plnění.

Avšak v rozporu s tímto zákazem jsou uvedena v reklamačním řádu podnikatele, rovněž i v odůvodnění zamítnutí reklamace, následující nikoli řádné informace určené spotřebiteli týkající se rozsahu, podmínek a způsobu uplatnění práva z vadného plnění: "Zboží, které si vyzvedáváte na některé z našich výdejen, je nutné překontrolovat ještě na výdejně nebo prodejně. Na pozdější reklamace mechanického rázu nebo nekompletnosti balení nebude brán zřetel." Tato ujednání vylučují zákonnou odpovědnost za případné vady výrobku a ve smlouvách uzavřených se spotřebitelem jsou zakázaná podle § 1814 občanského zákoníku. Podle § 1815 téhož zákona se k těmto nepřiměřeným ujednáním nepřihlíží a nemají žádné právní účinky. Prodejce tudíž nemůže ve vztahu ke spotřebiteli tímto způsobem odůvodnit zamítnutí reklamace. Tímto způsobem odůvodněné zamítnutí reklamace prodejcem ve vztahu ke spotřebiteli je v rozporu se zákonem.

Doporučujeme spotřebitelce podat podnět příslušnému dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro porušení § 13 zákona o ochraně spotřebitele (povinnost poučit řádně o podmínkách reklamace). Dozorový orgán bude řešit porušení zákona o ochraně spotřebitele z pohledu veřejnoprávního, nikoli soukromoprávního. Výsledkem tak může být uložení pokuty danému podnikateli, nikoli rozhodnutí v konkrétní věci ve prospěch spotřebitele. Svých soukromoprávních nároků se spotřebitelka musí domáhat prostřednictvím občanskoprávního řízení před soudem, pokud podnikatel setrvá na zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci. Pro formulaci podnětu dozorovému orgánu může spotřebitelka využít vzor, který je volně dostupný v níže uvedeném odkazu.

www.dtest.cz/clanek-3341/podnet-ceske-obchodni-inspekci-pro-porusovani-zakona-o-ochrane-spotrebitele

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 11:55, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.