Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#69325Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2023, před rokem

Miroslav Kapusta

Znění stížnosti

E-shop garantuje dodání zásilky v mém případě do pátku,zasilkovna není schopna doručit. Zboží jsem potřeboval na víkend a po kontaktu operatorky, jsem zjistil,že dodání je bez šance a že mají tři pokusy doručení. Po pokusu aby mne kontaktoval nadřízený nebo někdo,kdo by mohl mít snahu věc řešit jinak než frázemi o jejich podmínkách, vám operátorka sdělí, že její nadřízení se tímto nezabývají. Tímto přístupem kazí jméno svým zákazníkům v podobě e-shopu atd. Určitě budu všem vysvětlovat,ať tuto společnost nevyužívají, jelikož zákazník, dávající jim peníze je nezajímá


Požadované řešení

Řešení není, jelikož ho nemá ani společnost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 08:01, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2023 16:17, před rokem

Dobrý den, pane Kapusto, mrzí nás, že doručení zásilky trvalo déle, než je zvykem. Zřejmě došlo k tomu, že byl vámi zvolený Z-BOX plný, v takovém případě se pokus o doručení opakuje znovu následující den. Jedná se o standardní postup v souladu s našimi podmínkami. Co se týká přesného termínu doručení, dle našich všeobecných obchodních podmínek jej negarantujeme (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Zasilkovna-01-09-2023.pdf). Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2023 17:51, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.10.2023 18:58, před rokem


Miroslav Kapusta

Hodnocení:

Komentář: Nejsem spokojen s vyjádřením o doručení následující den....pokud by tomu tak bylo, tak to doručí v sobotu, což mi operátorka řekla, že dorucuji jen VIP klientům a mě to doručí po víkendu....vím že společnost už využívat nebudu a pokud se mě kdokoli zeptá , tak určitě nedoporučím.Nicméně vyjádření, že to společnost mrzí mi stačí.