Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#69326Vrácená nekompletní reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2023, před rokem

Milan Mečíř

Znění stížnosti

Dobrý den, 28.7.2023 mi byla Alzou vrácena opravená vířivka. Č: ***. Po rozbalení jsem zjistil že chybí vrchní krycí plachta a gumová zátka výpustě na vodu. Vířivka se tím pádem nedá používat. Hned ten den jsem volal na Alzu a jejich klasická odpověď, předám kolegům. Druhý den se mi ozval e-mailem kolega kterému jsem celou situaci popsal a poté dva týdny až dodnes mlčení. Na infolince se dozvím jen že předají kolegům


Produkt

Belatrix Luxury 155


Požadované řešení

Dohledání chybějících součástí nebo zasláních nových.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 08:06, před rokem

V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození či ztráty součásti/příslušenství věci (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.8.2023 19:20, před rokem

Dobrý den,

děkuji za předání případu a Vaše vyjádření.

Veškeré chybějící příslušenství jme již odeslali zákazníkovi pod číslem dokompletace AORE23749982. Bohužel bylo třeba vyčkat na dodání ze servisu, kde toto příslušenství zůstalo.

Přeji hezký zbytek dne, Kateřina, Alza.cz - Oddělení Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2023 08:11, před rokem

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby se ke stížnosti mohl vyjádřit a případně ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.8.2023 20:21, před rokem


Milan Mečíř

Hodnocení:

Komentář: Chybějící součásti byly v pořádku dodány.