Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:712
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#69332Carlife Pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.08.2023, před rokem

Jan Don

Znění stížnosti

Carlife pojištění od AAAAuto nedoporučuji. Jedná se o vyhozené finance! Každý operátor pojišťovny Vám při postupu sdělí jiné informace a když již začnete vše řešit, pošlou seznam s podklady, které je nutné doplnit. Samozřejmě pak se zaseknete s autem v servisu, kde jej servis rozebere, zjisti závadu a vy čekáte na odsouhlaseni pojišťovnou, která vám to vždy s trochu jiným odůvodněním zamítne a servis platíte sami. Jen místo toho aby bylo hotové do několika dni, trvá jim to cca čtrnáctiletý dni. Vy navíc zaplatíte dvojí demontáž a rozebrání vozidla a je to postavené na hlavu. Místo aby se provedla oprava a následně pojišťovna posoudila dle doložených materiálu, že je vše dle podmínek, raději vám vše akorát zdrží a prodraží.!. Pozor na to!


Produkt

Pojištění, které nefunguje na základě nerealnych podmínek v běžném světě


Požadované řešení

Vyhodnocení fungování pojišťovny a nastaveneho interního systému daně pojišťovny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2023 11:46, před rokem

Dle dostupných informací (https://img.aaaauto.cz/attachment/5211.pdf) je společnost AURES Holdings a.s. pouze pojišťovacím zprostředkovatelem, který spolupracuje s pojišťovnami:
- Fortegra Europe Insurace company Limited, jednající prostřednictvím svého odštěpného závodu Fortegra Europe Insruance Company Limited, pobočka Česká Republika se sídlem Roztylská 1860/1, 14800 Praha.
- Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se sídlem Pobřežní 665/21, 18600, Praha 8.
- Generali Česká pojišťovna a.s. se sídlem Spálená 75/16, Nové Město, 110 00, Praha 1.
- Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se sídlem Pobřežní 665/23, 18600, Praha 8.
- Direct pojišťovna, a.s. se sídlem Nové sady 996/25, Staré Brno, 602 00, Brno.
- ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB se sídlem Masarykovo náměstí 1458, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Dle všeobecných pojistných podmínek "Carlife Garance" (https://img.aaaauto.cz/attachment/3204.pdf) by měla být pojistitelem společnost Fortegra Europe Insurance Company Limited. Stížnost lze zaslat na adresu uvedenou výše, popř. e-mailem na info@fortegra.cz.

Stížnost na pojišťovacího zprostředkovatele (AURES Holdings a.s.) lze podat:
- na e-mail: insurance@aaaauto.cz,
- na tel. č.: 800 110 800,
- prostřednictvím reklamačního formuláře dostupného zde: https://www.aaaauto.cz/reklamace,
- na adrese sídla společnosti AURES Holdings a.s., Dopraváků 874/15, 184 00 Praha.

Orgánem, který vykonává dohled nad činností zprostředkovatelů a pojišťoven je Česká národní banka (www.cnb.cz), na kterou se lze s podnětem či stížností obrátit (zde: https://www.cnb.cz/cs/verejnost/kontakty/formular-podani-dotazu-podnetu-upozorneni/index.html).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2023 20:12, před rokem

Vážený pane Done,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2023 16:30, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2023 23:41, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.