Počet nahlášených stížností: | 372 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 13 |
Moje zkušenost se společností s Regiojet - Naprostá absurdnost! a řešení situace, která by mě nenapadla ani v nejhorším snu. Tato společnost mi skvěle zkazila poslední noc krásné dovolené s mojí rodinou. Cestovala jsem se svými třemi dětmi a babičkou do chorvatska se společností Regiojet vlakem do Rijeky a návazným autobusem společností Arrive do Novi Vinodolski. Zakoupili jsme si i zpáteční jízdenku tři měsíce dopředu za plnou cenu bez jakkékkoliv slevy abychom si zajistili bezstarostnou a klidnou cestu jako rodina, protože se jede přes noc tak jsem zvolila lůžkové kupé (4 lůžka), musela jsem koupit 5 míst přestože jsem věděla že musím být s nejmladší podotýkám 6ti letou na jednom lůžku ( z důvodu autistické povahy) , tzn. 5 místo ani nikdo nevyužil. Cesta tam proběhla celkem bez potíží, co se týkalo míst, co se týkalo služeb - to bylo horší. Okna ve vlaku nešla otevřít, záchody nefungovaly, chyběly prostředky na záchodcích, ale stále nic co bych řešila. Nicméně poslední noc před cestou zpět mi přišla sms že nám prostě změnili místa na jiný vagon, že ve vagoně který jsem rezervovala nefungovala elektrika. To by vůbec nevadilo dokud jsem se nepodívala na místa která nám určili. Káždé lůžko v jiném vagoně! Takže nás rozhodili k cizím lidem do každého kupé zvlášť tzn. 5míst do pěti kupé. Když jsem v šoku zavolala jak je to možné že děti nemůžou jít k cizím lidem, a že jsem si zakoupila místa již tři měsíce předem v jednom kupé, kde jen cesta zpět stála 8500,- tak se pán vyjádřil že to prostě nejde a že mi ji nemůžou ani stornovat a nic mi nevrátí. Celou noc jsem nespala a přemýšlela jak se vlastně dopravíme domů, což byla šílenost. Zjistila jsem si v noci přes jejich systém že mají ve vagonech v kupé po dvou lidech a zbytek míst měli prázdná, o to více jsem byla v šoku proč rozdělují rodinu s dětmi. Ráno jsem zavolala znovu na jejich linku s tím že to snad zvedne někdo rozumnější a pochopí že nemůže dělit matku od dětí. Nejmenší ani nesnese cizí lidi! Bohužel opět ten stejný pán tak jsem mu řekla co jsem zjistila v noci z jejich systému jestli bude tak laskavý a aspoň nám dá dvě místa po dvou kupé vedle sebe abychom si aspoň byli nablízku. Až poté nám toto splnil. Každopádně nejsem vůbec spokojena jak se tato společnost zachovala a budu to řešit nadále.
jízdenka č. ***
Požaduji vrátit peníz
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.